oh ik vind het eigenlijk wel passend bij de rest van het interieur, dat is ook niet helemaal alledaags
en de huidige bewoner is ongetwijfeld groot NS/treinfan
oh ik vind het eigenlijk wel passend bij de rest van het interieur, dat is ook niet helemaal alledaags
en de huidige bewoner is ongetwijfeld groot NS/treinfan
Past goed bij de straatnaam!
Ik ben meteen terug in 2001 bij In Holland Staat een Huis
Mis dit wel!
Hoop wel dat ze dat kut klepje rustig dicht doen ipv met een klap ![]()
https://www.funda.nl/detail/koop/amsterdam/huis-schellingwouderdijk-107/43615396/
Ik hoop dat dit huisje gekocht worden door mensen die iig een aantal van die oude elementen verwerken in wat ze er van gaan maken.
Dat prullenbakje
Ik ruik de oude mandarijnenschillen gewoon
Welke originele details zie jij, die je zou willen behouden? Want ik qua origineel (als in uit de tijd van de bouw van het huis) zie ik niet veel. Ik zie vooral jaren 70 design, inclusief nep-balken in de woonkamer en nep-delftsblauwe tegels in de keuken. Alleen de voorgevel aan de buitenkant heeft nog iets origineels.
Ik weet niks van welke bouwstijlen uit welk jaar komen blijkbaar
.
wel fijn om te leren dat ze in nederland ook afschuwelijke fermettes konden bouwen destijds, zie plots toch een gelijkgezinde grond of één Groot België-Nederland the creëeren ![]()
Ik zou zo naar beneden donderen…
Wat een onlogische plek voor die trap
Ik denk dat die trap er eerder zat dan de deur
Onlogische plek juist voor dat muurtje en die deur.
Ja inderdaad. Ik zou die muur een kwartslag draaien achter het trappengat langs zodat je voor en achter een kamer kan maken.
“Oma, jij slaapt op zolder”
Oh geen idee!!
Oh wat tof!
https://www.funda.nl/detail/koop/winssen/huis-notaris-stephanus-roesstraat-34/43767387/media/foto/31
Hadden ze die kamer niet beter even leeg kunnen maken voor de foto? Die onderbroeken ![]()
Op de rest vd foto’s zie je ook dat er niet is opgeruimd. Zie dat wel vaker en meestal bij huizen waar bejaarden in hebben gewoond. Dus ik denk dat de bewoner is overleden en geen familie heeft of familie die gewoon snel wil cashen zonder moeite te doen.