Bijzondere huizen op Funda

Mijn god. 5 ton en dan mag je een rijksmonument gaan restaureren. Dat is een flinke zak geld meenemen…

2 likes

Ik vind dit een doodeng huis. Lijkt wel zo’n haunted huis uit Walibi fright nights. Die deurtjes naast elkaar… ik zie daar dan allemaal ( of één voor één) van die gehavende poppen uitkomen. En die gedroogde bloemen, lijkt wel een soort afweer tegen boze geesten.
Of ligt deze associatie echt helemaal aan mij? Teveel slechte films gekeken?

2 likes

Jammer dat mensen zo weinig linkjes plaatsen bij de foto’s (wat wel weer chill is).

Ja. Mensen plaatsen foto’s (godzijdank) maar geen linkje van het huis.

Weet niet of deze insta al eerder is gedeeld, staan redelijk wat huizen in die ik hier voorbij heb zien komen! Maar toch smullen dit

Ja heerlijk haha

1 like

Het is een kwestie van tijd voor dit account dit topic mee gaat lezen

1 like

Zolang we maar de credits krijgen voor onze rake opmerkingen!

4 likes

Ik zou best een boekenkerk willen hebben :smiley:

1 like

https://www.funda.nl/koop/terwolde/huis-40251504-bekendijk-2/

Die wc!

4 likes

Niet helemaal funda, maar het landgoed van Philips staat te koop. Voor iets met 7 nullen.

5 likes

Man man man. Waarom zeggen ze nou aan het einde ready to welcome you SIR? Ben helemaal geïrriteerd.

15 likes

:joy: bizar zeg! En wat een hoop geld voor 60m2 wonen. Snap dat het een mega perceel is maar alsnog erg duur!

Staat het nog steeds te koop na 3 jaar? :smirk:

Volgens mij had de makelaar daar excuses voor aangeboden! Filmpje is ook wat ouder al want heb deze al eens gezien.

1 like

Ik ben blij dat ik straks gewoon een rijtjeshuis heb (wat eigenlijk niet helemaal gewoon is) en geen twee onder een kap of vrijstaande woning of zo een landhuis. Ik vraag me af of je dan ook enorm veel plezier hebt in je huis. En wie gaat het allemaal schoonmaken?!

1 like

Altijd al in een kasteel willen wonen? Grijp je kans!

heb je een linkje?

2 likes

Ja, heb je een link?

https://www.funda.nl/koop/schiedam/huis-40923185-kethelstraat-16/

Ik wil die tweede badkamer.
Is wel het perfecte moment om te zeggen:“Well hello my little friend” :joy:

7 likes