Bijzondere huizen op Funda

Prachtig hoor! Maar die prijs… Waar gaat dit nog over?

1 like

Omg eindelijk iemand die hier ook aan denkt. Dit vind ik altijd zo kut aan tiny houses, terwijl ik daar verder wel fan van ben.

5 likes

Ja bizar hè? Dan krijg je ook deze ‘knusse’ (benauwende) woonkamer erbij.

4 likes

Dit soort huizen vind ik dus altijd prachtig op foto’s, maar zo wil je toch niet wonen.

1 like

Dit vind ik echt een prachtig huis, maar al die trapjes???

1 like

En hier heb ik altijd al eens binnen willen kijken!

Oh serieus, dat wist ik niet eens! Ik ga het meteen opzoeken.

er staan ook random van die stoeltjes…wel leuk om eens te zien maar vind het niet mooi.

1 like

Snap echt niet dat iemand in zo’n ding zou willen wonen…

Wow ik krijg het echt benauwd van deze huizen. Alleen de foto’s al. Vooral dat huis in Amsterdam. Zo klein en krap allemaal. En die schuine muren van dat huis in Rotterdam maken me ook aan het duizelen. Is toch ook totaal niet praktisch? Zoals die tv daar staat of de oven in de keuken…

2 likes

Net als bij een gewone? :stuck_out_tongue:

Ja maar bij een gewone ga je toch ook gewoon staan en dan hops je benen eruit? :stuck_out_tongue: Ik zie niet waarom dat hier niet zou gaan.


In ieder geval geen ruzie meer dat je over de helft ligt…

43 likes

Omg ik wil dit.

Zeker met de hitte, opdonderen van mijn kant.

5 likes

Vroeger dacht ik dat de vloer ook scheef was :joy: maar nu zou ik er opzich wel in willen wonen. Vind het wel wat hebben

Zooooooooo veel verkeersherrie en uitlaatgassen waar je recht boven woont! Lijkt me echt niet chill. Verder wel cool inderdaad als je het vet en handig ontwerpt binnen. Al vind ik dat ze ook weinig ramen hebben maarja

Ik weet het! Woon nu langs een soortgelijke drukke weg in een centrum van een stad vlakbij Rotterdam, da’s ook niet het beste van het beste idd :joy:

1 like

https://www.funda.nl/koop/oudega-sudwest-fryslan/huis-40533499-stasjonsleane-8/

3 likes

Wat een leuk huis! :heart_eyes:

Zo schattig! Niks meer aan doen