Bijzondere huizen op Funda

Hahaha ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat deze twee appartementen worden verkocht voor de vraagprijs (of in de buurt van). Echt hoor, wie kan dit nou betalen?

3 likes

hahahhaa ja daar moest ik echt zooo om lachen :joy: zei precies dat ook tegen mn vriend net.

1 like

“Houd u van een kookeiland? Geen probleem! De aansluitingen zijn zo aangelegd dat er verschillende mogelijkheden zijn.”

Je bent toch echt een gekkie makelaar als je gaat aanraden om op 52m2 een kookeiland te plaatsen?

Hoop zo dat mensen stoppen met het kopen van dit soort huizen. Vroeg of laat moet de boel toch instorten en dan zit je voor twee ton onder water.

2 likes

ja ik blijf me verbazen en dat te bedenken dat het echt sinds 2016/17 zon gekkenhuis is geworden en het echt met de week erger lijkt te worden.

In 2013 kon je je huis nog aan de straatstenen niet kwijt en nu dit soort praktijken. :thinking:

4 likes

Pappies van de kinderen die naar Luzac gaan. Heeft Anne-Fleur toch mooi een kamer in Ams :crazy_face: :nauseated_face:

6 likes

:face_vomiting: :nauseated_face: :face_vomiting:

1 like

Heel bizar. Ik woon ook zo groot maar mijn appartement is echt niet zo duur. Nog steeds niet.

https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-41564218-van-eeghenstraat-184/

Slechts ruim 17.500 euro per m2 :exploding_head:

edit: de parkeerplaats kost slechts 175.000 extra

En minstens twee ton aan verbouwingskosten zo te zien. Mijn hemel wat lelijk dat marmer overal hahaha

Die kitcherige “chique” inrichting in dit soort huizen vind ik zó verschrikkelijk. Beetje het Annic ten Duis meets Josh V stijltje. En dan moet je er na zo’n verbouwing nog voor betalen ook.

Woon je voor meer dan 2 miljoen op 111 vierkante meter. Hoe gek ben je dan?

“In het marmer keukenblok is een zeer exclusieve Canadese eettafel verzonken van Barnwood omlijst epoxy”

Eh ja. Lelek dus.

5 likes

Doet me denken aan de vroegere inrichting van een oom en tante. Uit de procinciale klei gegroeide chique. Zoals die radiatoren, omg. Brrr. :confounded:
Ik kan de entree/hal ook echt niet aanzien :sweat_smile:
Energielabel G en plafondhoogte van 3.70 meter.
@KipTokTok ik betwijfel of je mag verbouwen, baseer ik eigenlijk op maar 1 ervaring van iemand lang geleden
 Maar toch :sweat_smile:

Huis in Amsterdam gevonden via #funda

https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-41688136-korte-geuzenstraat-700-705/

Omg hahahah dit spant echt de kroon.

8 likes

Is dit een grap

1 like

Huh maar hoe werkt dat als je alleen een kamer koopt? Nooit geweten dat dat kon joh. Wat bizar.

Hahahahaha 125000 euro voor 10 m2, met (jawel) een eigen wasbak. Zozo!

En een VvE bijdrage van 158 per maand omg

6 likes

Het ergste is dat de maandlasten veel lager zijn dan als je gewoon een kamer huurt. De tering he.

4 likes

Rijke pappies van de Luz.ac kiddos natuurlijk. Staat zelfs in de tekst :joy: (niet de school specifiek haha).

2 likes

Jezus dit moet echt verboden worden

1 like

Je moet toch lachend achter je pc zitten als je bij een kamer van 10m2 “een heerlijke kamer” typt

7 likes

Maar ook al die A4tjes die in de keuken en toilet hangen
 gezellig
 :wink:

6 likes