Bijzondere huizen op Funda

Ik kijk sowieso te veel op Funda voor iemand die geen huis gaat kopen.

Hoewel wonen in een watertoren wel heel tot is. Dit is ook wel een hele bijzondere inrichting.

Dit ook, maar wonen in een voormalige kerk lijkt me toch iets raars.

6 likes

De fuck zeg… alles in dat huis is stervensduur maar zeer ongewild voor het allergrootste deel van Nederland. Hier is een zeer specifieke doelgroep voor.

1 like

Hey daar dreef ik slapend in mijn kano toen!

3 likes

De bewoner van de watertoren heeft iets met OrgAnisChe vOrMen. Het bed is nog net rechthoekig, haha.

2 likes

en WAUW, die kerk!

Maar wat jij zegt herken ik wel. Mijn man & ik riepen jaren dat we ooit in een kerk willen gaan wonen en inmiddels denk ik ook, hm toch een beetje gek misschien. Maar deze is wel heul mooi zeg, jemig.

Wow die kerk! Ik snap alleen die Smeg koelkast op de 10e foto niet, zo random in die kamer

1 like

Echt hé. Deze mensen hebben best wel een goed gevoel voor smaak haha. Alleen een beetje jammer dat Jezus je aankijkt terwijl je in bed ligt. Of dat er een Smeg koelkast in de woonkamer staat hahaha.

Oh die kerk :heart_eyes: Op Instagram heb je @het_kerkhuisje, die woont ook in een kerk, echt goals.

2 likes

Ik zou er na 3 weken ook wel spuugzat van zijn dat je voor je biertje vanuit de tv-kamer 3 trappen op moet om in de keuken te komen, ik had denk ik alleen een iets minder opvallende koelkast gekozen :stuck_out_tongue:

Hahaha lijkt een heel normaal huis van buiten…

Tot je de kozijnen ziet. en de muren. en de plafonds.

9 likes

Wauw, heftig. Lijkt wel de binnenkant van:

9 likes

Daar kun je toch gewoon een stucadoor voor inhuren die daar even doorheen raust? Of denk ik nu te makkelijk?

De parkeerplek kost evenveel als mijn hele huis

Wat een leuke! Fryslan here I come :wink:

Wel nog even voor een ton aan verbouwingskosten er tegenaan gooien denk ik zo haha.

Klushuis, weinig m2 in huis en het ligt in de middle of nowhere. Ik vind het niet zo gek haha.

6 likes

Als je de brochure downloadt, zie je dat er veel mee aan de hand is. Scheuren in de muren, lekkage in het dak, vloer doorgezakt. Vraag me af of je met bijvoorbeeld een ton aan verbouwingen weer een goed, stabiel huis hebt.

Het verklaart in ieder geval de prijs!

Echt een geval van “op het eerste gezicht een pareltje, maar na goed kijken een hoopje ellende”. Ik vind de bouwstijl en de grote tuin wel heel erg mooi!!! Ben benieuwd of het huis lang te koop zal staan.

1 like

Dit huis in Bergen, waar je zit te kakken in de keuken :joy:

16 likes

Op andere foto’s is er wel nog een kamerscherm voor geplaatst. Dat scheelt vast een hoop… :poop:

1 like

Dit is wel behoorlijk aan de prijs voor een studio :thinking:

1 like