Heel degelijk huis, en dan vliegt het bij de hobbykamer een beetje uit de bocht
Idd en die tegels met houtlook in de badkamer (wand/vloer)
De droom van Bonnie gok ik
Een vriendin van mij heeft eiken parket in de woonkamer en aansluitend tegels met houtlook in de open keuken “want dat is makkelijk schoonmaken en het verschil zie je bijna niet”. De houtlook tegels hebben een andere kleur, structuur, vorm en grootte dan het parket
Ongeveer dit effect dus:
Hahaha wat zonde! Toch snap ik haar wel een heel klein beetje want wij hebben een eikenhouten vloer in de keuken en het is zo moeilijk om de vloer daar echt netjes te houden. Maar houtlook tegels zijn mij toch echt een stap te ver.
Ja ik snap ook wel dat ze daar tegels wilde, maar “normale” tegels waren 100x beter geweest! Je ziet toch wel dat het parket niet doorloopt, dan beter iets heel anders dan een slechte imitatie die keihard afsteekt.
Ik heb ook weleens een hele inrichting van kartonnen meubels gezien! Volgens mij omdat de mensen dan al verhuisd zijn.
Maar dit ziet er wel uit alsof ze er echt in slapen haha
Ik moest echt 2x kijken naar dat schilderij boven het bed!
Leek een walk in closet ruimte achter het bed
Vriendin van mij had voor de foto’s alle verhuisdozen neergezet, luchtbed erop en dat mooi opgemaakt. Ipv het rommelhok veel mooier op de foto haha! Ze had wel zo’n grote sprei dat je de dozen niet zag.
Volgens mij is het een kartonnen bed. Licht, duurzaam en niet duur. Alleen niet in NL verkrijgbaar.
toch ook absurd een bovenwoning in osdorp voor een half miljoen.
En de makelaar noemt het een “stadsvilla”.
Que?
3 verdiepingen, 4 slaapkamers, 2 badkamers, mega balkon, zonnepanelen, overdekte parkeerplek - zeker een enorm bedrag hoor maar t is niet een standaard Amsterdams bovenwoninkje
Vind het niet extreem gek. In de gewilde buurten in/bij het centrum betaal je voor een benedenwoning van 100m2 met tuin ongeveer het dubbele
4k per m2, das heel veel maar niet compleet gestoord
Hahaha waarvan 17 van de omgeving of buitenkant/gebouw
natuurlijk ik snap dat mensen dit hiervoor vragen maar in de grote lijnen vind ik het absurd dat we hier zijn aanbeland. Toch wel door falend overheidsbeleid (spreiding van werk blijft uit) is het voornamelijk het feit dat de woning in de gemeente Amsterdam ligt zo duur. Want dit is geen gezellige wijk. En ook architectonisch niet je van het. En met zo’n woning zit je ondanks die afstand van de meeste voorzieningen nog steeds behoorlijk dicht op je buren.
Ja helemaal eens hoor!
Gewoon een huis in Nederland gebouwd op basis van een ontwerp van Frank Loyd Wright! Het ziet er wel uit als het vakantiehuis van die vent uit Fifty Shades of Grey. Al zou ik wel wat spanking over hebben voor die bibliotheek.
Wat jammer dat er maar één foto van het interieur is, ziet er veelbelovend uit!
Er is ook een filmpje bij met het interieur! Daar zie je eigenlijk alles op.