Bijzondere huizen op Funda

Je kan wel zien dat er geleefd wordt…

1 like

Grappig ook hoe het stoplicht de eerste 3 foto’s ook van groen naar rood gaat :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Haha volgens mij staat ie zelfs nog aan

2 likes

Wel een hele leuke plek om te wonen

1 like

Tja, Kerkrade :woman_shrugging:

3 likes

Hahaha, ik kwam toevallig hier om precies deze woning te plaatsen. Vooral het ‘kom maar met jou boete don’t give a fuck bitch’ op de muur geeft een lekker huiselijk sfeertje.

4 likes

Misschien voormalig krakerspand?

Dat ze hiervoor nog 1,5 ton durven te vragen. Je krijgt er wel gratis kunst op de muur bij, misschien hebben ze dat bij de prijs erbij gerekend.

1 like

Poppen tellen, doen jullie mee?:

https://www.funda.nl/koop/bunnik/huis-40826163-provincialeweg-62/#foto-5

2 likes

Wow, ze hebben die enge gluurpoppen nog enger weten te maken.
Waar kijken ze naar?

5 likes

Die wil ik er wel bij als ik het huis koop :heart_eyes:

Ohh wel super cute :heart_eyes:

Oh dat brengt me terug naar een kamer waarin ik wakker werd na een avond stappen en met een gast mee gaan. En toen ik wakker werd stonden de knuffels van zijn vriendin op de kast tegenover het bed… oeps… :flushed:

4 likes

Hahahaha omg ik had een bezichtigingsafspraak bij dit huis. Uiteindelijk voor een andere gegaan, maar heel bizar om hem hier tegen te komen :joy:

1 like

https://www.funda.nl/koop/alkmaar/huis-40994062-kennemerstraatweg-233/#foto-22

Echt een prachtig huis, als ik het kon betalen had ik direct een bod gedaan, hahaha :money_with_wings:
maar deze tafel en stoelen, gewoon nee.

7 likes

Leuk huis inderdaad, maar die hele inrichting is raar. Die 2 leren banken zo tegenover elkaar heel statisch en dan zo’n minitafetje ertussen. En die theepot bij de voordeur snap ik ook niet.

3 likes

Dit is echt mijn droomhuis.

1 like

Huh ik was helemaal in de war want dit huis staat bij mij om de hoek en heb ik toevallig van de week bekeken. Ik dacht: Hehh hoe kan een link van t forum mij brengen naar een website die ik van de week bezocht :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Bekeken bekeken of online bekeken? :open_mouth:

1 like

Hahahahhahaha online bekeken

1 like

Dan heb je zo’n prachtig huis en richt je het zo liefdeloos en kaal in… Ik snap het echt niet