Bijzondere huizen op Funda

Bedoel je dat de prijs te laag is ingezet voor zo’n huis?

Zou ook vallen voor het vakantiegevoel!

Helemaal ‘gerenoveerd’, en energielabel E…

5 likes

Doodse kutplek is dat hoor

2 likes

Nee laag niet denk ik, maar het voelt laag omdat hier in de randstad het voor het dubbele verkocht zou worden. :sweat_smile:

1 like

Zo ziet de binnenkant er ook uit eerlijk gezegd vind ik. Krijg echt geen vakantievibes van al dat grijs en zwart en die tegeltuin. Dit is echt mijn horrorhuis eerder haha

4 likes

Wauw ik vind het een koopje. Maar ja wel middle of nowhere :joy:

2 likes

Hahaha zoveel vragen over dit wijnglas😂
Ik moet denken aan al die grote wijnglazen in cougar town

5 likes

https://www.funda.nl/koop/assendelft/huis-87763950-willem-sijpesteijnstraat-4/#foto-26
Deze “badkamer”???

2 likes

Ik dacht misschien is dat iets tijdelijks omdat de badkamer werd verbouwd, maar dat is al in 2018 gebeurd zo te lezen. Er staat wel dat er een soort B&B werd gerund dus wellicht is het een van de kamers? :sweat_smile:

Ik kom trouwens uit dit dorp en ik dacht dat deze huizen werden gesloopt, maar blijkbaar is het allemaal gerenoveerd

Dat zou kunnen ja! Had de tekst niet gelezen haha
Worden wel nieuwe huizen gebouwd daar, dus misschien is een deel gesloopt?

Ja, er is jaren geleden al een heel rijtje gesloopt aan de dorpsstraat. Maar dat waren ook echt hele oude huizen in slechte staat (en de grond is ook super zacht natuurlijk dus verzakking was echt een probleem). Het huis waar mijn ouders woonden, destijds nieuwbouw, kreeg ook scheuren op een gegeven moment en de tuin verzakte ook, haha.

1 like

Ja het is een megaslechte buurt inderdaad wat fundering betreft :joy:
@Oprah haha echt? Wat grappig. Ik vind het aan die kant wat sfeerloos… al ben ik sowieso niet zo fan van het dorp🤭 woon er wel onderhand maar dan in de zuid🙌

2 likes

Niet perse bijzonder, maar dit is er eentje uit het RTL programma kopen zonder kijken

5 likes

Geen zin om het op te zoeken maar ik ben benieuwd hoeveel ze er uiteindelijk aan gaan verdienen. :stuck_out_tongue_closed_eyes: Hij staat zelfs nog op funda van vorig jaar: Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda] Ik had het prijsverschil groter verwacht in deze tijd met deze verbouwing.

Nou ik had een artikeltje op ad hierover gelezen en even uit het hoofd; gekocht voor 335.000 verbouwd voor 140.000 = 475.000 en nu te koop voor 500.000

1 like

Precies deze discussie in iets meer detail wordt ook gevoerd in het ‘Kopen zonder kijken’ topic

5 likes

Bedoel het niet vervelend, gewoon als je hier verder over wilt discussieren dan is daar de discussie al op gang en is er al enig uitzoekwerk gedaan :smiley:

Neee I know, dat uitzoekwerk stond trouwens gewoon op AD dus dat was niet moeilijk.

overigens was de conclusie: ze zullen er vast niet arm van worden :joy:

4 likes

Ah shit kom net 1000 tekort.

10 likes

Heerlijk, dit staat blijkbaar al 6 jaar te koop. Via deze link kan je ook foto’s van het interieur zien: €18 miljoen is heus niet te veel voor ‘s lands duurste huis

3 likes