Wie heeft zin in een Help Mijn Man Is Klusser avontuurtje?
Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
De video van de makelaar is ook goud: Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
Wie heeft zin in een Help Mijn Man Is Klusser avontuurtje?
Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
De video van de makelaar is ook goud: Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
https://www.funda.nl/koop/burdaard/huis-86287994-bourboomweg-2/
Dit interieur zou je echt niet verwachten als je de buitenkant van de boerderij zou zien? Wel creatief haha.
Met heel veel breekbare kunst Arme kampleiders. Je hebt wel gelijk, erg bijzonder huis haha.
Niet persé een bijzonder huis, maar wel een bijzondere plek voor een oven hahaha
https://www.funda.nl/koop/breda/huis-41332433-rozenlaan-43/#foto-3
Bijzonder inderdaad! Buiten heel sfeervol, tuin ook gezellig aangekleed. En binnen âspierwitte wachtkamer meets Mondriaanâ vibes.
Hahaha die video, eerst effe de hele tuin roasten voor ze ĂŒberhaupt het huis laten zien
Dit lijkt wel photoshop gone wrong .
Wat grappig ook, het lijkt bij die gevelfoto echt een miniscuul huisje. Wou al verontwaardigd gaan doen hoe zoân postzegel buiten de randstad nou weer 6 ton kost, maar het is van binnen echt heel ruim! Zou je niet verwachten als je die eerste foto ziet.
Ik ben helemaal in de war door de floorplan van dit huis?
Ja alleen loopt die pot dus door achter dat bad dus hij is wel langer dan normaal voor mân gevoel
@NoyraSoturi hahahaha ik snap je helemaal
Centraler kan bijna niet maar die prijs is toch om te janken. Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
Al die concept fotoâs van nieuwbouwprojecten zien er zo mooi groen uit. Maar als alles eenmaal is opgeleverd ziet het eruit als een betonnen kerkhof want de kopers hebben alles platgetegeld.
Hahaha ja ik dacht PRECIES dit en toen las ik je post
Echt niemand zet (helaas) zoveel groen op zân balkon/dakterras.
En koolmeesjes in die artiest impression laat me niet lachen wat denk je van duiven (en misschien eens per jaar een keer een koolmees)
Vind het eigenlijk best leuk. Alleen de vloer enzo vind ik echt lillek.
Aangezien dat groen achter de hekken is ga ik er van uit dat de planten en bomen door de eigenaar van het gebouw verzorgd worden (en waar je via de VVE genoeg voor zal betalenâŠ)
Ik woon in een appartementencomplex midden in een stad met veel minder groen dan op dit gebouw gepland is, maar heb 4 koolmeesjes en 6 mussen die dagelijks op mijn voerbakje zitten! Kan dus wel