Bijzondere huizen op Funda

Stel je voor dat je partner even met de auto weg wil en jij net lekker tv zit te kijken op de bank die er achter staat, dan stik je toch van de uitlaatgassen :rofl:

2 likes

Gelukkig kun je op elk moment van de dag met de wegenwacht bellen

2 likes

Ik zie dat dit het huis van Gaston is…zou hij dan zelf ook een aantal straatprijzen gewonnen hebben? :thinking:

5 likes

Maar is dit nu echt van Gaston haha? :joy: Het is zo smakeloos en onhandig haha.

LOL, ze hebben bald geschreven ipv bold. Maar misschien bedoelen ze wel bald. :joy:

Ik zie op Google dat “goooeiemorgen BV” daar gevestigd is🤣

2 likes

https://www.funda.nl/koop/helmond/huis-42428321-helmondselaan-42/

“De woning verkeerd in beperkte bouwkundige toestand en dient zowel bouwkundig als cosmetisch grondig aangepakt te worden.”

15 likes

Lekkere d/t fout ook

1 like

Ik denk dat ze het expres hebben gedaan :see_no_evil:. Ook dat “lot uit de loterij”. Het lijkt wel op een hint uit het programma “wie ben ik” 🥲

2 likes

Alsof een 16jarige dit heeft ingericht :laughing: Lijkt wel op mijn Sims huizen van vroeger als ik heel veel geld had om alle rare dure meubels te kiezen

Hoe hebben mensen hierin geleefd :sob:

1 like

Ik neem aan dat het al een tijdje leegstaat haha, en het niet in deze toestand is bewoond

Geen funda, maar pararius, sorry.
18 m2, 850 euro :rofl::rofl:

3 likes

Die trap is maf! Wat zou daar het idee achter zijn?

Zoveel mogelijk ruimte daaronder open laten? Lijkt wel alsof de badkamer daar onder zit ofzo

1 like

Dit is toch meer een veredeld tuinhuis joh, echt om te janken deze woningmarkt

1 like

Erg he. :weary:

1 like

Jezus wat erg. Bij iemand in de tuin…. Dat deden mensen die ik ken vroeger ook, bij hun ouders in de tuin in het “zomerhuis”. :flushed:

Edit: oh nee dit is wel een zelfstandige Tiny house maar dan nog :sweat_smile: zo duur! Ik zou graag in een Tiny house wonen maar dan wel met rust en ruimte om me heen. En privacy. En kostenbesparend. :unamused:

Krijg flashbacks naar van die bewegende trappen op de Kermis

12 likes

Dat gebeurd bij mij in de buurt nog steeds heel veel. Mensen die hun schuur hebben omgebouwd en als zomerhuis verhuren. Dat was ook mijn 1ste “huis” toen ik op mezelf ging wonen. Het was mega klein en duur, het leek ook net een poppenhuisje.