En dat huis moet je nog even apart kopen, lijkt het? Het lijkt ook één grote achtertuin te zijn. Wat eh bijzonder.
Doet me een beetje denken aan zo’n gesplitste hotelkamer die je met je familie deelt op vakantie.
Hoe ze het omschrijving ook: hierdoor is de woning naar eigen smaak in te delen
Ik vind de vorm lijken op zo’n ouderwetse klok, maar waarom zou je die niet gewoon even van de wand halen als je gaat schilderen?
Ik kijk nergens meer van op, in het huis waar ik nu woon zag je exact waar de meubels hadden gestaan want die waren dus ook niet aan de kant geschoven bij het schilderen. Alles achter kasten had een andere kleur dan alles eromheen (niet verkleurd door zon, roken oid want ging om blauw, paars en rood vs wit). Zo lui, zo jammer dat het schilderwerk in orde leek bij bezichtigen en we dit leeg dus pas zagen.
In mijn vorige huis hingen 3 konijnen aan een touw aan een balk op zolder. Echt zo erg het huis was van een oude boerenman geweest die waarschijnlijk zelf op ze gejaagd had.
Wauw mooi! Maar hebben bijna alle slaapkamers nou een keukenblok? Het lijkt een beetje ingericht op studenten! Je zou maar in zo een huis wonen
Edit: dat staat er ook. Alle 6 de kamers op de eerste en tweede verdieping zijn volledig verhuurd!
Oh dat had ik niet eens gelezen! Heb je zo’n luxe benedenwoning, is de rest van het pand gevuld met studentenwoningen (die je dan ook nog eens zelf beheerd?). Ik kan me voorstellen dat dit in sommige steden heel normaal is, maar dit ligt buiten het centrum van Den Bosch, daar is dat toch wel een nadeel lijkt me.
Bijzonder inderdaad. Er staat ook dat het pand leeg en geheel ontruimd wordt opgeleverd maar dar desgewenst huur kan worden voortgezet. Koop breekt doorgaans geen huur, maar in dit geval kennelijk wel, tenzij…
Intrigerend.
Prachtig ook! Ook de slaapkamers zijn mooi, dus ik denk niet dat het (de typische) studenten zijn.
https://www.funda.nl/koop/den-haag/appartement-88037940-houtzagerssingel-50/
Echt super smaakvol ingericht, maar toen ik door de foto’s klikte was het ineens klaar? Blijkt het bed onder die verhoging te zitten en uitschuifbaar te zijn
Slim bedacht van het bed. Die kastwand ook.
Ik vind het superslim dat er zo’n grote kastwand is, maar ik zie een heleboel open vlakken met servies etc. erin dus er blijft wel heel weinig ruimte over voor andere dingen/troep die je niet in zicht wil hebben. Waar laat de bewoner in godsnaam alle kleding, beddengoed, boeken, stofzuiger, koffers, wasmachine, etc? Staat alles dan in die berging?
Denk nog extra kast erbij. Zelf zou ik in de keuken meer dichte kasten ipv planken doen en in die wand ook nog paar deuren plaatsen.
Of ze leven erg minimalistisch.
Ik vind het bad onder de trap ook wel echt heel slim gedaan.
Voor de liefhebber die altijd in een praktijk van D.Gabriels heeft willen wonen.
Huis in Barendrecht gevonden via #funda Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
Wauw echt heel gaaf gedaan! Dat bad is ook zo knus onder het schuine plafond. Ik vraag me wel af wat de bewoners gedaan hebben met die hoge lades Wat bewaar je erin en hoe haal je het eruit?
Waarom van die vage ijzeren spijlen op de muur vlak boven de grond?
Zal vast ~estetics~ zijn, maar het ziet er zo vreemd uit
Ik heb ook het idee dat ze de benedenverdieping leeggetrokken hebben, en nu snel hebben ingericht als woonkamer voor de verkoop.