Oh op de amstel zelfs. Wow, het is ook maar 2.09 hoog? Jemig, wat een geld zeg.
In een artikel op Quote: De makelaar spreekt in de advertentie ook van een âsublieme liggingâ (namelijk vlak naast De Magere Brug) en niet heel ver van het âgeliefde Amsterdam Oostâ. De bijzonder optimistische huizenschuiver vertelt ook dat de woonboot âgoed te bereiken is met de autoâ (nogmaals: hij ligt dus op de Amstel, naast de Magere Brug, midden in hert centrum van Amsterdam). Tip: laat de auto thuis en pak voor een bezichtiging de metro op het Waterlooplein
https://www.funda.nl/koop/sloten/huis-88044065-achterom-104/
Lijkt me best wel tof om dit te verbouwen
Hahaha ik klikte dit aan omdat ik dacht dat het een rondleiding van de makelaar zou zijn
Ik dacht even in het Amsterdamse Sloten, maar dat het in Friesland ligt verklaart de prijs ook
Dat viel tegen zeker
Zou jij een B&B in Giethoorn willen hebben?
https://www.funda.nl/koop/giethoorn/huis-42698028-dwarsgracht-40/
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oh vertel haha, heb je een voorbeeld? Toeristen hebben volgens mij nergens ter wereld een goede reputatie. Ik ben benieuwd wat hun verwachtingen dan waren haha.
Maar deze verhalen herken ik ook van Texel. Daar kwamen de afgelopen zomers hele andere mensen dan in ânormale tijdenâ, en die lieten de appartementen ook zo vuil achter, met volle vuilnisbakken, geen afwas gedaan, de bedden niet afgehaald, het tuinmeubilair kapot etc. Terwijl dat voor corona nooit voorkwam. En dat waren geen Aziaten, maar gewoon Nederlanders.
Huis in Schiedam gevonden via #funda Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
Aan de ene kant vind ik dit huis echt heel leuk, maar toch ook weer niet
Ik snapte tot de plattegrond niet helemaal hoe het in elkaar zat, maar looooooove dit
Zou diegene van Roze houden?
Hoe leuk! Nu wil ik naar Groningen verhuizen
wees welkom
Waa⊠wa⊠waarom heeft deze roze persoon een enorme aluminium adelaar op de kast staan? Ik kom er niet uit. đ„Čđ
Het doet mij een beetje denken aan een goedkoop bordeel.
Hahaha
In de slaapkamer staan wel familiefotos van ouder en jonge mensen en er hangt een kussentje met âI love youâ. Lijkt me niet dat je dat in âeen werkkamerâ zet/ophangt.
Ik denk dat de bewoners van een niet-west Europese cultuur zijn.
Ik vind eigenlijk wel leuk