Filmtopic (Deel 1)

Om alle bioscoopfilms te bespreken, Pathe/Cineville etc :movie_camera: :film_strip:

Volgens een vriend van mij is I Feel Pretty heel grappig, dus die wil ik nog zien! Ik kijk op dit moment vooral uit naar de nieuwe Jurrassic :).

1 like

Iemand Isle of dogs al gezien? (Draait die eigenlijk al?)

Ik ga ook nooit naar enge films, want schijtluis. Door de goede reviews voor a quiet place ben ik toch gegaan. Het is vooral gespannen, maar niet blood and gore eng. Het is juist een hele mooie familiedrama, echt een aanrader.

2 likes

Ik ga morgen waarschijnlijk! Hij draait sinds donderdag. Ik ben heel benieuwd, heb hoge verwachtingen haha.

1 like

Ik was laatst naar Avengers. Vond hem goed, Thanos is een goede slechterik.

Komende week ga ik naar Tully.

1 like

Ja ik heb hem gezien! Vond ‘m erg goed

1 like

Ja!! Vond m heel leuk :grin:

1 like

@Briseis Ik heb Isle of Dogs nu ook gezien. Aanrader!

1 like

@Vans @Chief @anon28373105 heeft ie een beetje Fantastic Mr. Fox-vibes, of totaal niet?

Ja zeker!

ik vond het einde van The Avengers behoorlijk …
Ja hoe moet ik het zeggen, ik had echt totaal geen voldaan gevoel. And I can’t handle that

Echt he! Echt zo duidelijk dat er dan een deel 2 komt. Voor nu staat 'ie op 2 mei 2019 :sob:

Ik was bij Isle of Dogs vandaag, echt zoooo leuk :heart:

2 likes

Ik was van de week naar Tully. Sterke rol van Charlize.

Gisteren Deadpool 2 gezien, was wederom heel goed en super grappig, terwijl ik al die inside jokes niet eens ken.

Er werd verteld dat voordat ze aan film 1 begonnen, de contracten voor film 2 al getekend waren. Dat film 1 eigenlijk vooral bedoeld was om het verhaal in te leiden. Moet ook zeggen dat film 2 zeker niet onder deed voor film 1 (misschien zelfs beter?).

Ik ga binnenkort ook naar deel 2. Vond deel 1 leuk maar ergerde me wel aan zijn gedrag, zo bijdehand, na een uur wist ik dat wel. Weerhoud mij een klein beetje maar ben toch ook wel benieuwd naar het vervolg.

1 like

Ja hij is wel weer best bijdehand… ik snap wat je bedoelt, maar om de een of andere manier kon ik dat hier wel goed handelen.

Ik vond het vooral grappig dat er dus mensen in de zaal waren die echt heeeelemaal stuk gingen, die waarschijnlijk ook elke verwijzing snapten etc haha. Leuk om te zien

Nee daar vinden jullie 'm denk ik dan ook wel bijdehand, maar ik vond dat zelf niet storend of zo

1 like

Pff ik vind de films in de bios echt kut deze week. Ik houd niet van actie en ik houd niet van horror en ik heb de rest van de films al gezien.

1 like