Filmtopic (Deel 1)

Jaaa! Heb em vorige week gezien en vond em ook prachtig!

Die andere film met Steve Carell (iets met Marwen) had ik ook gezien maar daar had ik meer van verwacht, terwijl ie alsnog echt wel goed is.

1 like

Ik ga woensdag naar How to Train Your Dragon 3, heb gister de eerste gezien en ga vandaag de tweede kijken. Vond de eerste echt heel leuk :grin: (Zo kort van tevoren trouwens omdat het bijna de laatste werkdag is van mijn vriendin en we daarna niet meer gratis kunnen en er waren niet echt andere interessante films)

Ik ga vnv naar serenity, heeft iemand die al gezien? Is die “eng”spannend? Krijg een beetje een nare vibe bij de trailer.

Ik ben zo benieuwd! Ik ga volgende week woensdag naar the hate u give. Ik ben echt geen jankerd maar ik denk echt dat ik bij dit onderwerp mijn tranen niet in bedwang kan houden

1 like

Ben net naar Glass geweest. Vond het wel een goede film maar was niet echt wow. Het is tof als je Unbreakable en Split hebt gezien, dan kun je het ‘verhaal’ beter volgen, maar ik vond Split echt veel toffer. Het einde vond ik helemaal meh.

1 like

Haha ja vond hem ook echt tegenvallen
Beetje slecht geacteerd ook ofzo

Hoe was Serenity? Ga er misschien morgen heen :smile:

Iemand hier al Mary Queen of Scots gezien? En hoe was die?

haha we zijn toch naar Nobody’s Fool gegaan :sweat_smile:
serenity ga ik volgende week zien, ben benieuwd wat je er van vindt als je morgen gaat!

1 like

Mwah, ik had er meer van verwacht na de eerste trailers. Was wel oké, maar er blijft niet veel van hangen: moet nu al heel erg mij best doen om te herinneren wat er allemaal precies gebeurde.

1 like

Nou ik ben gisteren dus inderdaad geweest, vond het wel leuk maar ook heel vreemd, niet per se een aanrader maar wel oke :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik zag dat hij hele slechte recensies krijgt haha

Onlangs Creed gezien, vette film! Zat er helemaal ‘in’ haha

1 like

Creed 2 bedoel je? Ja, vond ik ook heel goed. Eigenlijk nog beter dan Creed 1.

2 likes

Ja 2 :blush::facepunch:! Ontroerend ook haha

1 like

Ik ga zo naar The hate U give en ik hoop dat ie goed is. Heeft iemand ‘m al gezien? Vond het boek in elk geval wel goed.

1 like

Heb afgelopen weekend das schweigende klassenzimmer gezien, vond m onwijs goed!

Hij is echt heel goed, vond de film ook echt het boek wel eer aan doen en heel respectvol. Zeker een aanrader!

2 likes

Oeh leuk topic. Ga ik even volgen.
Mijn vriend en ik willen al 2 weken naar de bios naar Ben is Back. Draaide telkens op onmogelijke tijden en nu draait hij niet meer.
Hebben een bioscoopbon liggen dus wellicht lees ik hier nog een aanrader :grin:

Nou, heb me echt een partijtje zitten huilen gisteren tijdens de film. Had ik niet eens zo zeer verwacht! Ik vond het begin helaas wat zwak, veel voice-over
 Aan de andere kant snap ik dat ook wel, want de achtergrondinformatie moet toch overgebracht worden. Maar vanaf het feest werd dat echt veel minder en toen zat ik er helemaal in.

Inderdaad heel respectvol en het zet je ook echt aan het denken vond ik!

5 likes

Gisteren bij de Pathé echt een hele slechte film gezien (nobodys fool). Het enige wat de film leuk maakte was dat er een muis in de zaal was. Je zag gelijk een rij mensen opstaan en gillen. Bah. Ik vind dat zo vies

4 likes