Black Friday & Cyber Monday

Op 23-11 is het weer Black Friday en die maandag daaropvolgend (26-11) is het Cyber Monday.

Nu ben ik zelf op zoek naar een Garmin fit, dus dat wordt mijn zoektocht naar de beste deal. En waar ben jij naar op zoek? Drop hier alle goede deals die je kan vinden! :grin:

5 likes

Dat duurt nog bijna 2 maanden ?? :face_with_raised_eyebrow: er zijn toch geen deals bekend dan?

4 likes

Een slimme meid is op alles voorbereid

17 likes

Ik heb vorig jaar bij de Zara Home een mooi tapijt gescoord!

3 likes

Ik wil met Black Friday goedkoop een airfryer scoren! En voor mijn werk ben ik al maanden bezig met Black Friday, dus het voelt al als best dichtbij!

3 likes

Vorig jaar heb ik bij Pink Gellac een gelnagelset gekocht met 70% korting. Nog steeds erg blij mee!

2 likes

Ik hoop op veel korting op babyspullen.

3 likes

Ik hoop op een goede deal met een noise cancelling koptelefoon :hugs:

3 likes

Sony heeft net een nieuwe op de markt gebracht waardoor hun vorige versie nu flink in prijs is gedaald!

1 like

Ik hoop goedkope dr Martens te kunnen halen en earbuds van welk merk dan ook. Ze zijn allemaal duur.

2 likes

Die ‘oude’ is deze toch?

1 like

Nee, de Sony wh 1000xm2 is net vervangen voor de xm3 dus die is nu gedaald in prijs. Heb zelf de xm2 en die is top :slight_smile:

Thanks, even in de gaten houden. :blush:

Die XM2 heb ik in januari bij de ING rentepuntenwinkel gekocht voor volgens mij 265 euro (toen hij overal nog 379 was) dus als je bij ING zit zou ik daar ook eens kijken!

2 likes

Hopelijk dit jaar een ps4 of nintendo 3ds scoren!

1 like

Bijnaaaaa haha. KIjk er zo naar uit haha, ook naar Cyber Monday trouwens.

Lookfantastic adventkalender en Zara laarzen staan op mijn wishlist. En als ik een jas vind dan ben ik helemaal geslaagd.

1 like

Doet inditex mee met black friday? Ik heb ook een jas op het oog

Ik kan het mij niet herinneren. Ik hoop van wel.

1 like

Ik hoop het ook