Black Friday & Cyber Monday

Ik krijg helemaal stress van al die sale. Heb al bij mango Outlet, h&m en zojuist bij Zara besteld. Terwijl ik dit helemaal niet van plan was.

Morgen ga ik lekker vroeg de stad in om te kijken voor broeken en toch hopen dat ergens die keukenmachine die ik wil in de sale gaat.

2 likes

Ik was vandaag bij de rituals en mij werd verteld dat je morgen vanaf 60 euro een kaars erbij kreeg en vanaf 120 euro ook nog geurstokjes, geen kortingen. En sowieso zou de karma lijn niet meedoen met acties.

Maar ik heb niet specifiek naar de advent kalenders gevraagd, dus wie weet komt daar wel nog een korting op omdat het al bijna december is.

1 like

Argh kutapp van Zara. Ben door die hele lijst met artikelen gescrolld, opgeslagen wat me wat leek en ook een deel vast in winkelmandje, wil ik die beide doorkijken zijn ze beide leeg?! :expressionless: Gvd, en natuurlijk op 1 of 2 dingen na zo niet onthouden wat ik opgeslagen had gezien ik super moe ben en m’n hoofd een zeef.

Ik had een paar dagen terug vast alles wat ik wilde bij de Zara gemarkeerd, maar haast niks was in de sale. En de dingen die ik wilde waren na 5 min al uitverkocht, dat het je mandje uit wordt gegooid. Altijd zo irritant bij die site/app. Of het lijkt dat je maat er is maar je kan er niet op klikken agh

https://www.cosstores.com/en_eur/women/black-friday-offer.html?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=2019_WED_WK48_EU&utm_content=Black_Friday_Early_Access

Werkt dit? Kwam via nieuwsbrief :slight_smile:

1 like

Ja ze hebben op bepaalde dingen 20%, maar juist niks wat ik zocht hahaha. Jammerrr XD

Voor degene die de satisfyer nog niet heeft, nu voor €20,- bij easytoys!

1 like

Vanmiddag broeken bij Miss Etam besteld met 20% korting. Krijg ik net mail dat er vannacht 50% is, dus ik zet mn wekker en stuur het pakket van vanmiddag wel terug.

Vriendin werkt er (in Apeldoorn) en zegt dat ze niet meedoen.

1 like

Bij de Linda koptelefoon staat 7 januari levering, geldt dit ook voor de koptelefoon of alleen het blad? Weet je dat toevallig?

Ik heb hem ook besteld en kreeg gisteren de koptelefoon binnen. Dus geen 7 januari :wink:

2 likes

ik ga morgen om 07:59 voor de aldi staan voor de uggs :+1: dit topic is een vloek en een zegen

1 like

Hahaha ik dacht dat ik de enige was :see_no_evil:. Ben wel benieuwd hoe hard ze zullen gaan :woman_shrugging:t2:

Een voordeel dat de Aldi 2 minuten lopen van mijn huis af zit :ok_woman:t2:

1 like

Hahah vreselijk he! Ja ik twijfel
 of bij de kleine bij mij om de hoek of de grotere op 15 min rijden

100 euro als ik het goed heb

Ik zou gewoon beginnen bij die om de hoek! En hebben ze ze niet kun je om kwart over bij die andere zijn, zo snel zal het toch niet gaan? :woman_shrugging:t2:

Dat lijkt me Inderdaad stug. heb alvast gezegd dat ik later ben op werk :joy: laat je weten of het is gelukt?

Haha, ik ben gelukkig (bewust :joy:) vrij! Succes morgen!
Jaa zal ik doen!

2 likes

Bij mij was het er na een dag!

1 like

Dankje voor deze bevestiging want ik dacht dat ik leip werd :sweat_smile: Hoeveel mensen zouden dit niet hebben opgemerkt? Echt slordig van Desenio en de wantrouwende pessimist in mij gaat er meteen vanuit dat het met opzet is.