Blind getrouwd België

Haha ja en ik zag net dat hij ook reclame maakt voor ici paris xl. Het ijzer smeden als het heet is…

Oeh leuk! Ik vind de Vlaamse versie altijd veel leuker dan de Nederlandse :smiley:

2 likes

Ik vind Marijn en Candice zo tof, hopelijk blijft de sfeer tussen hen zo goed. Ben jaloers op het mooie haar van Candice en haar zus haha, wou dat ik ook zo’n krullen had :heart_eyes:

2 likes

Exact, hoog special snowflake gehalte

Yes, een nieuw seizoen!

Leuk dat ze nu zichzelf mogen voorstellen voor het altaar. Wel even naar de tv geroepen toen Hanne zichzelf voorstelde en meteen opende met al haar zwakheden en onzekerheden. Zo jammer, het lijkt haast alsof dat haar hele persoonlijkheid is. Je bent zeker veel meer dan dat, Hanne. Don’t be so hard on yourself.

Seg, die vierkantshoeve van die Marijn. Was die van hemzelf, of mag hij daar gewoon wonen? Want euh, verdient precies goed, projectmanager/industrieel ingenieur zijn. De alleenstaande mannen van die leeftijd die ik ken kunnen niet zo breed leven. Ik vind dat al meteen kei verdacht, hahaha.

1 like

Meer Blind Getrouwd: https://www.hln.be/showbizz/candice-en-marijn-uit-blind-getrouwd-vertellen-over-hun-jeugd-soms-was-het-wel-als-kat-en-muis~a3916819/

Oh, over dat ‘slaafje’ viel ik niet meteen. Maar die opmerking over die naam, amai! Hou die opmerking voor de nabespreking met je vriendinnen hé. Ocharme die jongen.

Ik vond die speech van Hanne ook maar vaag, we weten nu enkel dat ze vroeger geen zelfvertrouwen had en snel rood wordt?? How about hobbies, job, leeftijd.

Stoorde me ook aan haar accent-opmerkingen. “Wij gaan elkaar niet begrijpen”, terwijl Davy nergens aangaf dat hij haar accent niet begreep?

3 likes

Yess terug blind getrouwd! Net de eerste aflevering gekeken. Echt leuk, gewoon kijken en ondertussen met vriendinnen op alles beetje oppervlakkig kritiek geven.

1 like

Ja inderdaad… Ik vond het ook een beetje gek hoe bewonderend ze reageerde op zijn beroep. Maar mss omdat ik daar zelf niet zo snel waarde oordelen aan vast hang.

De tunnel opmerking vond ik ook wel hilarisch.

Vind het ook wel gek dat Hanne haar zo hele tijd schuilt achter dat onzekere enzo, vind het net een heel vlotte.
Zij 2 deden me eventjes denken aan een koppel van paar jaar geleden, aljosja en …

Een foto van het scherm genomen want kon/mocht geen normale printscreen nemen. Maar hier de jurk :grin:
Het is ook niet mijn smaak nee. Maar ik vind haar wel echt een super knappe vrouw :heart_eyes:

Wel echt chill dat dit qua voorbereidingen enz gewoon lekker snel gaat. Niet eerst 4 afleveringen met fam vertellen, kleding passen, vrijgezellenfeest enz. Lekker vlot achter elkaar allemaal :ok_hand:t2:
Hanne heeft een beetje hetzelfde accent als Laura van vorig seizoen. Komen zij uit dezelfde regio? Ik kom uit NL dus ik weet niet welke accenten waar in België voorkomen haha

2 likes

Ik vond ook de plek waar die sleep begon heel raar eruit zien idd!

Ja en het jaar ervoor deed een vriend van hem, ook uit Arendonk, mee. Precies alsof die lokale inwoners elkaar influencen haha

3 likes

Never forget toen hij dit zong op hun huwelijksfeest: https://www.youtube.com/watch?v=eGUoVnp3Rf4
A-A-A-Arendonk!

4 likes

HAHAHA ja hoe kon ik die parel vergeten. Ik hoop dat er ooit iemand meedoet met zo’n dik Genks cité-accent, laf it Shtijl maken in mijn BMW

2 likes

Het klinkt en ziet er wel gezellig uit in de video hahah :partying_face:

Onpopulaire mening maar ik vond Hanne direct al niet zo tof :see_no_evil: Candice en Marijn wel een knap koppel!

2 likes

Vind het ook grappig dat er steeds mensen uit Lier meedoen. Line en Victor (van 2 seizoenen terug) zijn zelfs mijn buren :sweat_smile:

3 likes

Oh Candice deed mij een beetje denken aan Marjolein van 2 (of 3?) seizoenen geleden. Heel enthousiast enzo maar denk dat het snel kan veranderen bij haar. En dat ze zo speciaal is benadrukte ze net iets te veel :sweat_smile:
Er doet alweer iemand uit mijn dorp mee, wel leuk om ‘bekenden’ te zien in het programma! Hij was fotograaf bij mijn communie haha.

2 likes

Wow zoveel mensen bij de bruiloft en allemaal schouder aan schouder :exploding_head: Corona bestond hier ff niet ofzo?

1 like