Blind getrouwd België

Ik kijk dit jaar voor het eerst. Wie kijkt er nog?

Ik vind Nick, Christophe en Laura zo leuk.

5 likes

Ik vind ze tot nu toe allemaal heel leuk! Behalve die man met die bril die veel jonger lijkt dan 30.
Zoveel relaxter dan de Nederlandse versie ook

Als je echt geen genoeg kan krijgen is er dit jaar ook een aftershow: Blind Getrouwd naspel. Enkel online.

Ik trek zijn accent heel slecht. Lekker oppervlakkig van me.

Ik kan wel gewoon, zonder VPN en zonder adblocker (dan weigert ie ook) kijken. Wel via vtmgo dan. Dus snap niet zo goed waarom bij jou niet? :thinking:

Je moet niet op de standaard vtm site zijn, maar vtmgo: https://vtm.be/vtmgo/blind-getrouwd~p03d2c60b-c3c6-49e4-a80c-c4b5ea81cd9c

Lukt het dan nog steeds niet?

Ik kijk ook!

De jurken van de bruidsmeisjes zijn mij vooral bij gebleven :joy::

(Sorry dat het omgedraaid staat)

Ik vind blind getrouwd overigens wel echt een verademing tov mafs. Meer aandacht voor de reis en het samenwonen, geen irritante presentator en jongere mensen die nog geen kids enzo hebben. En ik kan blind getrouwd goed misbruiken om mijn vriend te indoctrineren met wat ik mooi zou vinden als trouwpak etc (al duurt het echt nog eeuwen voordat dat ooit zou gebeuren)

2 likes

Ik vind die man er juist ouder uitzien dan 30! Zijn kapsel is ook niet zo vlot voor zijn leeftijd vind ik. :sweat_smile:

En die vrouw met het korte haar is nog geen 30 en heeft precies hetzelfde kapsel als haar moeder. :rofl: Ik vind haar er ook veel ouder uitzien. Ze had ook midden 30 kunnen zijn.

De twee mannen vind ik zooo leuk samen. Hoop echt dat die twee bij elkaar blijven.

2 likes

Kan je dit kijken in Nederland?

ja op vtm go

Ik kijk het ook voor de eerste keer.
Ik heb wel wat moeten wennen aan Laura, ik vond haar de eerste aflevering “arrogant” overkomen. De 2de aflevering kon ik haar al beter hebben. Haar man mag er best zijn :smiley:
Nick en Christophe zijn zo cute samen, ik hoop ook dat die voor altijd samen blijven.
Jonah en Winnie vind ik ook wel cute :slight_smile:
Tatiana en Lothar heb ik mijn twijfels over of ze samen blijven maar we zullen zien :slight_smile:

Ik heb gelezen dat het te maken had met de opname apparatuur dat Lothar zijn pak zo slecht zat want het was blijkbaar op maat gemaakt. Ik vond het zo vervelend voor hem! Hij zat er constant aan te trekken, knoop open, knoop dicht, weer open,… Je zag echt dat hij zich niet op z’n gemak voelde.

1 like

Wat ik zo raar vind he, Laura en Sonny waren al aan het kussen bij hun openingsdans. Ik kreeg echt even een flashback naar Mike en Marjolein. Direct helemaal verliefd en een paar dagen later loopt het helemaal fout. Dat je een klik voelt vind ik top! Maar al zo intiem doen met iemand die je net kent, dat kan ik mij moeilijk voorstellen dat ik dat zou doen.

Ben heel benieuwd naar de huwelijksreis. Vind ik altijd de leukste afleveringen. Daar ga je vaak goed zien wat de persoonlijkheden samen geven.

Ik ken Winnie van vroeger (we waren jeugdvriendinnetjes), zo gek om haar nu terug te zien op tv! Gun het haar wel echt, voorlopig zien zij en Jonah er wel een goede match uit.

Laura en Sonny hetzelfde, maar zoals @Serendipity zegt; het lijkt snel heel intiem te zijn, hopelijk “backfiret” dat niet.

Lothar en Tatiana voel ik ook niet echt, ik denk niet dat die gaan samenblijven. Nick en Christophe hetzelfde, Nick lijkt wat terughoudender dan Christophe en ik denk dat het enthousiasme van Christophe juist wat kan gaan tegenwerken (te “intens” kan zijn) om een goede band op te bouwen.

Hoe cute zijn Jonah en Winnie :heart_eyes: zit hier met een glimlach te kijken haha, feel good tv

2 likes

Ik gok dat Winnie & Jonah en Sonny & Laura samenblijven, zo van wat ik tot nu toe gezien heb.

En Lothar zijn kostuum was echt niet de goeie maat.

Random opmerking maar Nick doet toch op een rare manier zijn gordel om? Drie keer een auto scene en drie keer hangt zijn gordel halfweg zijn arm ipv over zijn schouder?

Die huwelijksreizen en B&B’s waren vorig jaar wel anders hoor haha, toen verscheen er kritiek in de media dat het nogal back to basics was

1 like