Boekenclub: All Fours - Miranda July

Tuurlijk mag dat!

1 like

Onder voorbehoud dat ik deze op tijd kan lenen!

1 like

Ik heb m al gelezen dus sla even over met meeposten, maar vond het een supertof boek!

1 like

Het is niet een boek dat ik zou hebben uitgekozen maar daarom is een boekenclub juist zo leuk.
Dit weekend heb ik het boek thuis en kan ik beginnen, ik ben benieuwd!
Volgens mij is het boek niet verfilmd, klopt dit?

1 like

Volgens mij ook niet, hij is volgens mij ook pas vorig jaar uitgegeven.

Besteld, zin in!

Ik koop het e-book vanavond, zin om te gaan lezen!

Wat leuk! Ik ga 'm ook lezen, ben benieuwd!

Ik ben begonnen! Tot nu toe vind ik het heel fijn weglezen, ik ben benieuwd waar het naartoe gaat.

1 like

Misschien ligt dit aan mijn beïnvloedbare karakter hoor, maar kunnen we het bespreken van het boek wachten tot echt 1 november? Ik ben net begonnen en “negatieve” berichtjes beïnvloeden me gauw en daalt mijn leesplezier van.

Sorry, bedoel het niet persoonlijk :heart:

Ja ben ik het wel mee eens @MJDLH, @Janniebeton zou je dit in een spoiler kunnen zetten? Het is uiteraard welkom maar officieel bespreken we pas vanaf 1 november. Thanks!

Hoi allemaal! Hoe staat het ervoor bij jullie?

• Ik heb het boek uit
  • Ik ben bezig in het boek
  • Ik moet nog beginnen aan het boek
  • Ik doe niet mee
  • Ik heb besloten niet verder te lezen

0 stemmers

Nog twee weken en we bespreken het boek. Als je dingen graag wilt vertellen noteer ze dan alvast zodat je het niet vergeet.

1 like

Dacht even dat het boek zoveel reserveren had dat ik pas na oktober er aan zou kunnen beginnen. Maar gelukkig is die gisteren binnen gekomen! Dus ergens de komende dagen starten we er mee :slight_smile:

1 like

Ik zie nu pas dat dit boek is gekozen, dus ik ga eraan beginnen. Ik heb vakantie gelukkig. :grin:

2 likes

Ik zal vanavond even kijken of ik het boek kan vinden. :joy: Bijna al mijn boeken zitten in dozen en staan bij mijn zus op zolder (tijdelijke opslag wegens verhuizing). Moet ik alle dozen af, aaaah.

3 likes

Ik heb 'm inmiddels in huis en begin vanavond met lezen :raised_hands:

1 like

Jullie raden het vast al, ik kon letterlijk elke doos bij langs en het boek zat in de ALLERLAATSTE doos. :unamused:

Maaaarrrr ik doe nu officieel mee!

8 likes

Oooh no wat irritant! Maar wel fijn dat je hem nu hebt

1 like

Ik heb het boek helaas nog niet binnen, hoop dat mijn reserving volgende week binnen komt.

1 like

Heb 'm gister uitgelezen, las vlot weg! Ben benieuwd naar iedereens input over 1.5 week!

1 like