@LaPetiteRobeNoire @anon55799045
Ik heb hem net uitgelezen! Ff laten bezinken en nadenken nu haha. Vond het echt een leuk, meeslepend en spannend boek
Samenvatting
Er waren echt best veel plottwists en fantasieën die dan ineens wel/niet waar bleken te zijn, waardoor ik na de trage opstart echt door wilde lezen.
In het begin ergerde ik me ook dood aan het onzekere en hopeloze van de ik-persoon
Maxim was zo’n makkelijke uitweg van haar werk voor die verschrikkelijke tuthola. Maar hij had echt 0 romantiek, ook niet bij het aanzoek, dus ik vond die hele relatie al superweird en uit het niets. Leek meer een vader-dochter relatie?
Haar obsessie/verhouding met Rebecca is waar ze echt passievol over dacht, dat vuur had ze niet voor Maxim. In alle opzichten was ze een tegenpool! En pas richting het einde blijkt ook dat dat wellicht de reden is dat Maxim voor haar had gekozen.
Die scène dat ze in de oorspronkelijke slaapkamer van Rebecca komt en Danvers zo fangirl en obsessed vertelt over haar gebruiken daar… Echt rillingen! En ook toen ze met die witte jurk tevoorschijn kwam en Danvers stond te glimlachen oefff. Zo goed geschreven! Die macht die Rebecca nog zo’n tijd na haar dood had over mensen…