Boekenclub: All Fours - Miranda July

Ik vind het wel heel lief dat je helemaal de moeite hebt genomen om zo’n verdeling te maken! Boek is besteld!

7 likes

Dit vind ik heel chill!! Bedankt voor het uitschrijven. Ik heb het boek besteld nu ook

Edit bij de lokale boekhandel!

4 likes

Ik heb 'm met mijn kerstgeschenk gekocht. Was anders ook wel lastig geworden want mag eeeeecht geen boeken voor mezelf meer kopen tot ik eens een stapel weg lees. Lekker dik boek voor de lockdown, ik heb er zin in :blush:

Haha ik krijg het boek blijkbaar van mijn vriend. Ik moest net iets voor hem ophalen bij de boekenwinkel en die vrouw gaf het aan me en zei, alsjeblieft, gaat om kruispunt! Hahah anyway wel leuk, ik doe dus ook mee!

3 likes

Zijn er al mensen begonnen? Ik kom er nog niet echt lekker doorheen maar ik moet er wel vaker even inkomen dus hopelijk komt dat nog!

1 like

Ik lees eerst nog het boek uit waar ik nu in bezig ben en ga dan beginnen! Zo benieuwd.

1 like

Hoe ver ben je in het boek?

• Moet nog beginnen
  • 1-100 pagina’s
  • 101-200 pagina’s
  • 201-300 pagina’s
  • 301-400 pagina’s
  • 401-500 pagina’s
  • 500-575 pagina’s
  • Al uitgelezen!

0 stemmers

1 like

Ik hou m’n voortgang maar gewoon bij in de poll, haha.

Ik ben woensdagavond begonnen en nu op pagina 266. Het kost soms wat moeite om door de langere hoofdstukken heen te komen, maar het boek leest zo lekker. Ik vind het echt knap geschreven, was even bang dat ik een deel van de personages heel stom of juist heel leuk zou vinden en dan het boek zou doorbladeren om een specifieke verhaallijn te lezen maar daar heb ik nog geen last van gehad. Zal inhoudelijk nog niks spoileren.

Ben heel benieuwd hoe ver jullie zijn!

1 like

Ik ben nu bij bladzijde 190. Ik heb gelukkig ook niet dat ik maar één specifie verhaallijn wil volgen gelukkig! Ik merk dat ik het lastig vind om lang in het boek te lezen (door de lange hoofdstukken inderdaad misschien?) maar heb hem gelukkig kunnen verlengen bij de bieb dus ik heb nog even de tijd! Jij leest vlot trouwens!

Dat met die lange hoofdstukken merk ik ook! Ik pak ook regelmatig even het schema erbij dat ik hierboven had gepost om te zien hoe lang een hoofdstuk nog duurt. Vanaf pagina 190 worden de hoofdstukken veel korter en dat leest vlotter door!

Ik heb nu vakantie dus overdag tijd om te lezen en 's avonds minder moe dus lees dan voor het slapen gaan meer.

1 like

Ja het hoofdstuk tot blz 190 was ellendig lang :joy: . Ik ga je schemaatje erbij pakken! Kortere hoofdstukken leest inderdaaf fijner weg. Ik ga nu proberen 's ochtends in bed te lezen om wakker te worden ipv zoals ik nu doe op mijn telefoon zitten

1 like

Oké ben gisteren gestart. Ben erg benieuwd waar het verhaal heen gaat, haha. Wel leuk dat je verschillende perspectieven krijgt te lezen

1 like

Ben nu rond blz 80 maar vind het echt totaaal niet lekker lezen, maar misschien ligt dat aan mij. Heel veel blabla zonder veel informatie. Hoop dat t nog beter wordt!

1 like

Ik deed niet mee aan de challenge, maar heb toevallig deze maand dit boek gelezen. Voor mij was het in tijden weer een boek waarin ik echt verder wilde lezen.

4 likes

Oké ben nu iets verder en het leest wel echt lekker door! Heb wel het idee dat de Nederlandse versie niet optimaal vertaald is. Hoe gaat het bij jullie?

Ik vond de vertaling erg matig maar heb het origineel niet gelezen dus weet niet of het slecht vertaald is of niet. Sommige zinnen liepen heel gek door de woordkeuze en ik denk dat het hele idee van Crossroads/kruispunt in het Engels beter tot z’n recht komt!

Ik heb ‘m uit en wacht tot ik erover kan discussiëren haha (hopelijk weet ik het nog tegen die tijd want ben inmiddels al in het vierde boek na Kruispunt bezig)

1 like

Men, mijn voortgang is volledig gestagneerd. Hoop dat ik volgende week nog tijd en puf ervoor ga vrijmaken. Want ik vond het wel goed weglezen en ben benieuwd waar het nog heengaat

2 likes

Hoe gaat het hier? Ik had zelf de smaak wel te pakken maar ben nu gestrand bij p 430 in het hoofdstuk van Russ, gaat me echt iets te lang en veel over God

Ik ben niet begonnen, boek trok me uiteindelijk echt TOTAAL niet.

Ik heb ‘m binnen van de bibliotheek! Nog even A Visit from The Goon Squad uitlezen en dan kan ik ook eindelijk beginnen.:hot_face:

BoekenFM heeft in oktober ook een aflevering opgenomen over dit boek overigens, voor de geïnteresseerden:

Als ik het me goed herinner waren ze vrij enthousiast.

3 likes