Leuk! Suggesties van mijn to read:
- De wand - Marlen Haushofer
- A room of one’s own - Virginia Woolf
- Kim Jiyoung, born 1982 - Cho-Nam Joo
Leuk! Suggesties van mijn to read:
Geen eigen inbreng maar deze wil ik ook graag nog lezen.
Kim Jiyoung, born 1982 - Cho-Nam Joo
Pachinko - Min-jin Lee
Is het een idee om nu alle suggesties in een poll te zetten, waar iedereen bijv. 3 keuzes kan maken? En daarna van de top 7 ofzo een uiteindelijke poll te maken?
Goed idee!
Ik zou ook Wild van Cheryl Strayed nog wel op het lijstje willen zetten!
Heb ik gemist met de hype en ik wil hem nog steeds eens lezen, maar het komt er steeds niet van.
Ok ik heb het even in een poll gezet, maar er waren zoveel suggesties dat het niet in 1 poll past. Als iedereen in de twee polls samen op totaal 3 boeken stemt (en dus niet in elke poll 3x) kunnen we kijken welke 7 de meeste stemmen hebben en doorgaan naar de volgende ronde. edit: even voor het gemak omdat het nu al misgaat: als je op meer dan drie opties stemt (en ik het nog kan overzien :p) dan tel ik je stemmen niet mee. Je stem aanpassen kan makkelijk, drie posts naar beneden staat hoe je dat kan doen.
Stemmen voor 28 juli en dan de poll sluiten? Een week moet toch genoeg tijd zijn hoop ik.
edit edit: ik heb Pachinko er blijkbaar per ongeluk toch 2x ingezet, maar uiteraard kun je er maar 1x op stemmen. Graag op de eerste poll stemmen als je die wilt kiezen
Het volgende boek voor de boekenclub wordt:
0 stemmers
0 stemmers
Oh supertoevallig, ik was ook bezig en zag dat je maar maximaal 20 opties in 1 poll kon voegen. Maar leuk zeg, zoveel suggesties!
Niet helemaal toevallig, ik besloot maar een poll aan te maken door jouw like op mijn post
@Lepelsteeltje ik weet niet of je het expres doet maar je schopt meteen de poll in de war door op elke poll 3x te stemmen. Je moet in totaal 3 stemmen uitbrengen verdeeld over de twee polls
Je kunt het aanpassen door op ‘show vote’ en ‘remove vote’ te klikken en dan opnieuw te stemmen.
Ahh sorry ik dacht dat je per poll 3 stemmen mocht uitbrengen! Ik pas het even aan
Wat geinig dat er zoveel boeken tussen zitten waar een film of serie van gemaakt is. Ik ben benieuwd welk boek we gaan lezen.
Pachinko staat nu wel in beide polls!
ooh irritant, wat stom, ik probeerde nog wel zo goed op te letten Nou ja, het gaat om het totaal aantal stemmen door individuele personen dus ik kan het gewoon tellen, ik zal er even bij zetten dat mensen alleen op de eerste moeten stemmen
Zie dat 11-22-63 erin staat, die is bijna 800 pagina’s. Wel iets om nog even te benoemen omdat veel mensen bij Jonathan Franzen afhaakten om de dikte van het boek geloof ik (bijna 600 pagina’s)
Ah ik wist eigenlijk niet dat Pachinko zo dik was. De druk die ik heb lijkt namelijk prima te doen maar de letters zijn heel klein zie ik.
De vorige polls zijn gesloten. Vijf boeken hebben genoeg stemmen om door te gaan naar de volgende ronde.
Deze keer kun je op 1 boek stemmen, het boek dat als winnaar uit de bus komt is het nieuwe boek voor de boekenclub. Denk er even goed over na op welk boek je stemt en kijk bijvoorbeeld ook hoeveel pagina’s het heeft, als je dat belangrijk vindt.
De poll sluit op 4 augustus om 18h00. Voor extra spanning zal het resultaat pas zichtbaar zijn na het sluiten van de poll!
0 stemmers
Wat lang wachten tot we de uitslag weten. Spannend wel
Ja dit leek me eigenlijk leuker en eerlijker dan wanneer je tijdens het stemmen al kunt zien welk boek het populairst is. Ze lagen best dicht bij elkaar in de vorige polls en nu kun je maar op 1 optie stemmen.
Ik heb drie van de vijf boeken al gelezen, en Moord in de Oriënt-expres gezien, dus ik hoop heel erg dat het die ene wordt
Leuk! Ik heb van dit lijstje alleen Daar waar de rivierkreeften zingen gelezen. De rest zou ik ook niet zo snel kiezen, maar ik vind het wel leuk om op deze manier ook eens wat anders te proberen.