Sorry voor de twee stemmers, ik heb de poll aangepast want er stond iets niet goed ingesteld.
Echt spannend met zo’n geheime poll
Haha ja ik twijfel tussen 2/3 boeken dus mss was bij een geheime poll 2 keuzes ook leuker dan nu. (Maar vind het nu wel extra spannend haha).
Wel echt applaus voor de uitgebreide keuzes plus uitleg.
Haha maar dit is dan toch beter, nu moet je echt zelf een keuze maken voor wat je wilt, zonder invloed van hoe anderen stemmen
Waar, alleen is er ook een boek die ik niet wil haha. Dus dan liever mijn nummer 2 als die close is.
Geen strategische stem deze keer
Ding ding ding, we have a winner! Echt leuk zo’n getimede poll!
Ah jammer, ik heb de winnaar al gelezen!
Ik ook! Wel echt een leuk boek dus ben benieuwd wat iedereen er straks van vindt
Ik ook, jammer idd maar de rest veel leesplezier! Benieuwd naar jullie gedachten erover later.
Ik heb inmiddels wel het boek dat jij vermeldde op mijn ereader gezet van Sheena Patel, dus ga alsnog deze lezen. Klonk heel leuk.
Leuk, ik benieuwd wat je er van vindt! Ik ben er net in begonnen
Leuk, ik heb nog nooit meegedaan maar dit klinkt als een leuk boek! Hoe werkt het verder qua tijdlijn? Ik zal in ieder geval even langs de boekhandel wandelen vanmiddag.
Oh wat leuk, gezien de reacties had ik echt niet gedacht dat deze zou winnen!
Voor de mensen die liever een ander boek zouden lezen (bv I’m a fan): is het geen idee om dat boek dan gewoon als volgende na Yellowface te doen als boekenclub?
Vorige keer heb ik dat ook voorgesteld en dat was heel leuk. Ik snap wel dat we stemmen, maar het hoeft toch niet zo te zijn dat alle boeken die niet winnen niet gelezen kunnen worden. Of dat er altijd een (nieuwe) poll moet zijn. Sowieso zijn er vast ook mensen die nu op een ander boek gestemd hebben maar ook een ander boek best zouden willen lezen samen.
Nou ja het is meer dat de termijn om een boek te lezen voor hier best lang is. Ik denk dat ik al wel eerder ga beginnen in dat andere boek, dus dan vind ik het misschien tegen die tijd juist leuk om opnieuw te stemmen voor een boek dat we tegelijk kunnen lezen.
Maar vind zeker dat dan oudere suggesties terug kunnen komen in een poll.
Je kunt een boek wel terug laten komen maar wat als hij dan weer niet wint?
Ik bedoel meer, als tien mensen (of meer, want niet iedereen stemt) samen een boek zouden willen lezen en bespreken moet dat volgens mij gewoon kunnen, ook al wint hij niet de poll. Als je niet wilt wachten moet je dat zelf weten natuurlijk.
Nee precies, als mensen dat willen moeten ze dat vooral doen natuurlijk!
O nee, ik heb de hele poll gemist! Ik heb Yellowface ook al gelezen, dus ik sla even over. Veel leesplezier iedereen, ik vond het een heel vermakelijk boek!
hahahah heeft iedereen m al gelezen
Valt wel mee denk ik er hebben 18 mensen op gestemd! Ik heb dit boek zelf nog niet gelezen, maar ik weet niet hoe snel ik er aan kan komen via de bibliotheek.
Later maak ik even een overzichtsbericht maar misschien kunnen we alvast bedenken hoe lang we er over willen doen? Tweede week van maart bespreken? Dan hebben we ongeveer een maand de tijd. Of gewoon al tussendoor, dan kunnen de mensen die hem al hebben gelezen een bericht plaatsen
- Tweede week maart
- Tussendoor
0 stemmers
En @LaPetiteRobeNoire ja eens we kunnen prima ook andere boeken lezen en deze hier bespreken. Ik wil practical magic nog wel een keer lezen
Ik heb 'm gereserveerd bij de bibliotheek maar ik zag dat hij nog binnen moet komen/aangevraagd is dus geeeen idee wanneer ik het boek kan lenen.