Jaap en Marjan zijn echt een Sims-stelletje, helemaal sync, lekker vissen samen.
âAh we hebben elkaar gevangenâ
Kots
zou steffi een bikini bezitten? ik vind dr een type voor een topje en boardshorts
Vind het wel echt bloedirritant dat je steeds een paar seconden het ene stel ziet, dan weer het andere, dan weer het een etc etc?
Die onverwachte dingen dit seizoen waar Yvon het bij de start van het seizoen over had he. Misschien is dat wel dat volkomen tegen alle verwachtingen in iedereen samen blijft. Dat zou ik echt leuk vinden.
Tuurlijk weet Marit hoe ze moet suppen. Dat heeft ze âop reisâ (niet vakantie) geleerd van een hoogbejaarde hawaiaan, Mahaaaloooo
Ik kijk live op mijn laptop. Maar het beeld is niet super goed. Elke keer als jaap komt, kan ik het én niet goed verstaan. Maar ook niet lezen.
van Tito himself boegedieboegedieboegedie
Ik vind Wim en Marit voor nu echt heel leuk samen maar toch denk ik dat het op de lange termijn niet gaat werken omdat Marit snel verveeld is ofzo
Zo daaag net goed
Wie gaat nou met slippers aan subben?
Denk hier maar een foto van Tito
Grapje lukt niet
Nee jaap ik versta je niet.
âHij wist niet eens dat suppen voor âstand up paddlingâ stond. Ja sorry maar daar kan ik echt niks mee!â
Tuurlijk, neem gewoon een rots mee naar huis
Ik mis Petra
A+ for effort <3
Learn something new everyday