Boer zoekt vrouw 2018

Boer zoekt vrouw 2018 begint op 16 september weer en aangezien ik niet kan wachten maak ik alvast dit topic aan! :smiley: Wie gaat er kijken? En heeft er hier toevallig iemand geschreven voor een van de boer(innen)? Welke boer(in) vinden jullie zelf het leukst?

Welke boer(in) krijgt de meeste brieven/e-mails?

  • Wilfred
  • Marnix
  • Jan
  • Jaap
  • Rudie
  • Steffi
  • Michelle
  • Remco
  • Wim
  • Saskia

0 stemmers

1 like

Zin in! :grin:

1 like

Jaaa can’t wait!

1 like

Omg jaaa. Bij die aflevering waar ze de boeren bekend maakten, was ik zo actief in de chat. Wie keek er toen ook alweer nog meer actief mee?

2 likes

Jaaa leuk! Ik ga sowieso kijken! Mis wel de eerste 2 afleveringen omdat ik op vakantie ben, maar dan heb ik wat terug te kijken!
Is die voorstel aflebering nog terug te kijken? De boeren zijn weer een beetje weggezakt merk ik :sweat_smile:

Jaaa zin in!

Wel heftig gephotoshopte foto, als je inzoomt op Steffi heeft ze een beetje een eng hoofd. Verder staat Tommy er wel op als een baas.

Ja ik! Omdat ik hoopte dat er een leuke boer tussen zat waar ik een brief voor kon schrijven. :joy: Helaas vond ik niemand echt leuk genoeg. Ben wel heel benieuwd naar het seizoen.

2 likes

Zullen we per boer het aantal brieven gokken?

Wilfred 50
Marnix 80
Jan 30
jaap 40
Steffi 100
Rudie 80
Michelle 520
Remco 140
Wim 200
Saskia 310

Ik heb weer eens de bekendmaking gemist… ga ik sowieso even terug kijken, loooove boer zoekt vrouw!

Ik denk toch dat vrouwen eerder schrijven dan mannen. Dat sommige mannen zich daar ‘te goed’ voor voelen ofzo. En denk dat er meer vrouwen kijken dan mannen. Dus op basis van deze vooroordelen denk ik dat Wim meer brieven gaat ontvangen dan Michelle :stuck_out_tongue:

2 likes

We zullen zien. :stuck_out_tongue:

3 likes

Wat ziet Yvon er ook prachtig uit op die foto! Ik vind haar er altijd zo mooi gekleed en netjes uitzien! Bijzondere, maar wel moderne en hele leuke kleding!

1 like

Zoooo’n zin in. Ik vind dat altijd echt heerlijk als in september weer programma’s beginnen die ik volg :heart:️:heart_eyes: lekker op de bank met een dekentje en koffie bzv en expeditie robinson avonden houden!!!

3 likes

Jaaa, dit is echt mijn favoriet!! Ik heb er zo veel zin in! Vooral de vrouwen die helemaal verleifd worden op een boer die 2 woorden zegt, haha

1 like

16 september begint het weer! :hugs:

2 likes

Haha ja dat is soms onbegrijpelijk he! Al snapte ik ook niet wat al die vrouwen in Geert zagen 2 jaar geleden. Is dan weer het tegenovergestelde van een boer die 2 woorden zegt

Yes! Zin in. Ik hoop stiekem wel dat er een paar gekkies bij zitten. Catfights kom maar door.

Jaa heerlijk om te kijken! Weet iemand of de aflevering waarin de boeren zich voorstellen nog ergens te kijken is?

Deze denk ik!

1 like

Oh dat is alweer bijna! Leuk :grin: