Klopt! En wat ik heel naar vind is dat hij Janneke naar mijn idee steeds het gevoel geeft dat ze zich nog moet bewijzen tegenover hem. Alsof er wellicht een heel klein kansje bestaat dat hij haar toch nog leuk zou kúnnen gaan vinden.
Het was me een waar genoegen! Tot volgende week
Ja idd heel naar. Maar wel beter zo voor Janneke.
Ah joh das gewoon misleiding zodat we volgende week allemaal gaan kijken of wim en marit nu nog bij elkaar zijn of niet. En dan zien we volgende week binnen 5 seconden dat Marit al binnen zit en dat Wim nog even de auto was parkeren.
Marit is bij nader inzien toch niet geïnteresseerd en gaat weer met andere mannen daten
Denk ik
Zo nu kan ik eindelijk eten. Wat een saai seizoen is dit
Ik zie Marnix er idd wel voor aan dat hij contact heeft gezocht met Bertine. Zo’n lul is het wel.
Ik vond eerlijk gezegd dat Janneke er ook te rationeel in ging hoor. Als ze hem echt leuk had gevonden had ze dat ook anders kunnen laten zien volgens mij. Hij hintte naar ‘op schoot komen zitten’, hij keek haar diep in haar ogen, hij was echt op zijn manier aan het genieten van alles. En ik hoorde haar alleen maar alles rationeel benoemen.
De plottwist ‘Marnix heeft nu met Bertine’ had ik echt niet verkeerd bedacht dus haha!
Ik weet niet, ik vind Janneke ook geen leuk mens? En jezus, ze kunnen echt alleen maar in clichés en metaforen praten. Zeg gewoon wat je denkt, in normale taal. Geen wonder dat het niet werkt (naast Marnix’ botte persoonlijkheid).
Steffi en Roel en Wim en Marit zijn wel schattig samen.
Waar zaten Wim en Marit in Italië? Volgens mij 100x in beeld geweest maar zat maar met een half oog te kijken
Trentino(?)
Getsie.
Wim komt vast alleen naar de BBQ omdat Marit aan het suppen en rotsklimmen is in Sri lanka. Of ze is de aardappelberg van Wim aan het beklimmen in polder das bijna het zelfde.
Arte Sella in Borgo Valsugana, kom ik op na wat googelen
Omg 2, dit was sowieso een jongen geweest waar ik tijdens mijn middelbare schooltijd mijn mooiste jaren aan verpest zou hebben, om pas later tot de conclusie te komen dat hij niet interessant en complex was maar gewoon vervelend.
Hahaha love dit. Ik ben sowieso altijd afgewisseld Marnix 2 of Marnix 5😂
Hahahah spijker op de kop
Er staat een spoiler op de bzv Facebook
Spoiler
Jaap en Marian zijn uit elkaar
Ah ik zie het…
Spoiler
Zonde van die dure Noorse truien