Boer zoekt vrouw 2018

Ja thanks! Vanavond lekker kijken :grin:

1 like

Olke Jongsma, deelnemer aan het afgelopen seizoen Boer Zoekt Vrouw, gaat binnenkort trouwen. De boer heeft zich verloofd met de Nederlandse Hilda, die eveneens in het Amerikaanse Texas woont.


Wel snel, maar ik snap hem wel.

2 likes

Aaaah nee ik dacht dat het morgen weer begon :frowning: wat een teleurstelling nog een hele week wachten

Zondag begint het weer! Maar nu een kritisch artikel in Trouw over hoe onafhankelijk Yvon Jaspers wel of niet is:

Ik vond die docu-serie niet om aan te zien, omdat ze zo het industrieel veehouderijbedrijf promootte. Maar goed, wel interessant dat zij zich dus laat sponsoren door grote agrarische bedrijven.

Iedereen al zin in vanavond? :heart_eyes:

3 likes

Jaaaaa! Kan niet wachten. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jaaaa leuk! Heb er zin in

1 like

Jaaa zin in!

Echt leuk weer al die nieuwe programma’s in september. Nu al zin in vanavond!

Ja ik vind haar er altijd leuk uitzien! Ze heeft haar kleding vaak van een bepaalde winkel in Drachten (?), iig ergens in Friesland. Weet 't ff niet zeker. Maar best een dure winkel iig. Geen Steps of Didi haha! Maar de prijs zegt niks over de stijl natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha ja die volgens mij! Wist echt niet meer wat de naam was of in welke plaats het zag. Maar de naam klinkt bekend iig! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Weet iemand toevallig of je bzv gewoon kunt kijken via NPO gemist? Heb namelijk geen tv abonnement meer!

Ja dat kan!

Je kunt het ook kijken live via de NPO app dacht ik. Ik zit in het buitenland, dus het wordt de BVN app voor mij:)

1 like

Ja, en ook live via www.npostart.nl.

Ik ben nu de ‘voorstel aflevering’ aan het kijken, was alweer half vergeten wie de boeren van dot seizoen zijn!

Thanks allemaal! Ben benieuwd vanavond :slight_smile:

Heb ik net ook gedaan! Ben er nu helemaal klaar voor :grin:

omg dit is gewoon vnvnd al! totaal langs me heen gegaan, geweldig nieuws

1 like

Ik zit nog bij de snackbar, ik hoop dat mijn bestelling snel klaar is en ik op tijd thuis voor de buis zit

1 like