Ja hij kwam heel leuk over inderdaad!
Wat ik me nou altijd afvraag he. Ze hebben het altijd over âals ik in zijn ogen kijk voel ik me rustigâ en âik voel me thuis bij hemâ en âhij ziet er leuk uitâ
Denken ze nou nooit eens âgod wat zou ik met jou graag willen neuken vanavondâ ??
Is het nou nog nooit voorgekomen dat er iemand bij zit wie de seksuele spanning er vanaf spat? Het is altijd meteen zo diep maar je hebt toch soms ook gewoon mensen waar je het spontaan heet van krijgt?
Jaap en Petra hebben dit wel een beetje volgens mij. Hij kijkt toch met zoân blik naar haar. Maar dat mogen ze natuurlijk nooit zeggen hahaha. Zou wel grappig zijn.
Ja dit zei ik precies tegen mijn vriend!! Dit is toch niet wat je denkt als je iemand lekker vindt?
Heb de vorige aflevering tijdens mijn werk met een half oog gekeken en dacht al dat ik een van de mannen van steffi herkende. Maar nu ben ik er achter. Heb met Roel in de klas gezeten. Heb verder geen zinnige bijdrage maar alles met plezier terug gelezen (:
Omg inside information.
sorry maar ik krijg steeds het gevoel dat die vent van luckytv alle tekst van Zeno alvast heeft nagesynchroniseerd
Nou niet echt dus haha. Alleen dat hij goed opgedroogd is. Verder geen herinneringen aan hem maar dat zegt misschien ook al wat over hem.
Echt wat deed dat mens gisteren bij boer Jaap opeens naar/raar. Alsof hij voor haar moest strijden. Ze verpestte ook echt de sfeer gewoon met haar gevloek en gesnauw.
Kolere wat heb ik me zitten ergeren aan mevrouw tabak. Ook echt meerdere keren vragen âmaar waarom heb je MIJ dan gekozenâ waar de andere vrouwen ook bij zitten, lekker alle aandacht opeisen. Als je echt zoveel gevoel in je lijf hebt moet je toch aanvoelen dat dat niet kan. Was echt trots op Jaap toen hij haar wegbonjourde
Ja ik ook!
Ik kon het vandaag pas terugkijken. Heb weer genoten van al jullie reacties!
Vond de date van Michelle echt saai en awkward. Zoveel stiltes en die opdracht met dat paard, wtf? Niet echt iets voor een date vind ik. En zeker niet om elkaar daardoor beter te leren kennen? Ga gewoon léuke dingen doen
Dat! En als je merkt dat je aanpak niet werkt dan gooi je het over een andere boeg.
Ik keek gisteren voor de tweede keer boer zoekt vrouw (kijk normaal nooit televisie) en verbaasde me inderdaad echt over het gedrag van die Marjan. Zijn er echt mannen die dit leuk vinden??
Maar nog veel verbaasder was ik toen ik erachter kwam dat Steffi(e?) jonger is dan ik. Ik had haar tien jaar ouder geschat? Wat vinden jullie?
Ik vond het ook ZO typisch hoe ze deed. âJe kunt geen taal vinden bij je emoties? HMMMMMâŠâ
Echt die âHmmmmâ was op zoân ongelooflijk typisch toontje. Ik zei direct tegen mijn moeder âoh ja die is therapeutâ. Zo mega belerend van ânou poeh poeh als je dat niet kan, wat moeten we dan nog beginnen jeetje nou dan wordt het lastig hoorâ
Echt hou op
Mijn psychologen zouden dat nooit zo doen, dit kwam zo naar over. Kreeg ook het gevoel dat je nooit klaar bent als je bij haar sessies gaat volgen.
Ik mis deze filmpjes echt hahaha
Nee dit zou dan echt zoân trut van een psycholoog zijn. Zoân vrouw die dan zegt âJa maar wat wil je dat ik daar aan ga doen dan?â als je al je problemen bij haar uit stort
Ik ga het nu kijken en lees de reacties later