Haha inderdaad ja, volgens mij is de filmperiode bij Wim (ik vergeet altijd dat het zich natuurlijk niet tegelijkertijd afspeelt maar ná elkaar bij de verschillende boeren) ook echt precies in de warmste weken van de afgelopen zomer.
Ze hebben het namelijk over het watertekort en dat het wel weer mag gaan regenen en de drie Marits lopen continu in van die superkorte broekjes rond.
En ja, dan trek je daar dus een kersttrui bij aan.
Vond het een beetje een saaie aflevering, waar blijven de ongemakkelijke flirtpogingen en irritaties en bitch fights?
Nope, de logeerweken worden na elkaar opgenomen, anders blijft die cameraploeg maar heen en weer crossen tussen die verschillende boerderijen.
Ik vind Yvon wel echt goede support leveren bij Wim. Ze brengt het zo dat hij aan het nadenken wordt gezet, zonder dat hij belachelijk wordt gemaakt. Ben benieuwd wat hij volgende week gaat doen om het tij te keren.
Ik vraag me echt af of er wel eens stiekem 's nachts gesekst wordt? Niet eens dit jaar maar gewoon of dat ooit in de geschiedenis van dit programma wel eens gebeurd is. Was 't bij big brother Dat je soms van die verschrikkelijke beelden met een nachtkijker in de slaapkamer kreeg? Of bij jersey shore ofzo… Haha kreeg ineens echt zo’n scenario in mijn hoofd bij Jaap en zijn gelukzalige blik bij de elektrische tandenborstels
Ik denk niet dat dit Willemijn is
Nee, vind haar dus ook echt totaal niet lijken op willemijn.
Okee ik heb het net teruggekeken.
-
Wat een vreselijk gesprek bij Michelle met Maarten over verbroken relaties met al die veelgebruikte open deuren. ‘Het was niet alleen maar slecht, er waren ook goede dingen.’ ‘Het maakt je wel sterker.’ ‘Je moet soms een beetje aan jezelf denken. ‘Als je jezelf niet kan waarderen kan je geen goede relatie opbouwen’. Van die schijn-diepzinnigheid, heel vernieuwende inzichten
-
Waarom heeft Wim zo’n superhippe box met lichtjes erin in zijn badkamer?
-
‘Welke pakt die drempel weg?’ Uhh bedoel je ‘wie’ Marnix, het zijn geen voorwerpen
-
Michelle: ‘Het ruikt hier echt zwaar naar hond’ okee thanks voor de observatie meid
-
Maarten lag gewoon nog te slapen terwijl de rest aan het ontbijten was, ik hoop toch wel dat hij goddomme de ontbijttafel heeft afgeruimd want anders krijgen we weer zo’n onacceptabele situatie als toen Michelle in haar eentje (!!) sla op vier borden moest gooien en 4 burgers moest bakken. Poeh poeh.
-
Toen Wim met Marit de tractor instapte en zei ‘Je hebt echt een lekker – ‘ dacht ik dat hij ging zeggen ‘kontje’ maar hij zei ‘stoeltje’. Teleurstellend
-
Wat hebben al die boeren met hagelslag? Zag bij zowel Steffi als Michelle meerdere pakken staan en Jaap wil het ook al op brood.
-
Steffi gaat de ‘trekker van Harrold’ even testen, hmmhmm
-
Jemig wat is Marnix een lul, hij stelt amper vragen maar dan gaat hij wel zijn mening verkondigen alsof hij de waarheid in pacht heeft en alziend psycholoog is. Die Willemijn lijkt me wel sterk genoeg om in te zien dat dit niets wordt en zelf weg gaat.
-
Maarten terwijl hij niks staat te doen en voor zich uit staat te kijken ‘Alles voor de liefde toch’ terwijl Ruud werkt aan het hondenhok.
-
Ongemakkelijk hoe relaties bij BzV altijd in een soort snelkookpan ontstaan – er moet altijd meteen nagedacht worden over praktische zaken en ‘zie je jezelf hier met mij wonen’. Hoe kunnen mensen daar ook echt op antwoorden, ookal zit je gevoel goed, je hebt elkaar nog niet eens 3 volle dagen gezien. Snap wel dat Ruud daar niet direct volmondig ja op antwoordt.
-
Ruud lijkt me wel echt een lieve man
-
Bij het gesprekje tussen Wim en Yvon hoor je een Harry Potter muziekje, en in het interview met Marlies zie ik net dat ze Harry Potter het mooiste boek vindt. Toeval of niet, I don’t think so
Ja, dit. Ik zou gelijk de trekker hebben gepakt. Adios paddo-girl.
In je hotpants
Maar als deze foto uit komt tijdens het seizoen, daar kan hij gezeik mee krijgen toch?
Kan het niet gewoon zijn dat hij werd aangesproken door iemand die hem herkende? Denk dat het puur onschuldig is en dat ze tijdens de uitzendingen verder niks publiekelijks mogen doen wat de uitkomst zou kunnen verklappen. Denk dan ook dat het weer groter wordt gemaakt dan het is… Of ben ik nu heel naïef?
Nee ik denk ook dat het groter gemaakt wordt dan het is! Je moet ergens een artikel over schrijven he haha
Ff mijn analyse, ik heb het net pas terug kunnen zien.
Ik denk eigenlijk dat die meiden die Wim nu gekozen heeft niet zo heel erg bij hem passen, ze zijn denk iets te ‘werelds’ ofzo. Bij hem lijkt me meer zo’n lief/bescheiden meisje passen, deze dames lijken me eigenlijk te sterk/zelfstandig/mondig/dominant ofzo voor hem. Kan het niet helemaal perfect omschrijven, maar ik denk dat Marit1&2 iemand nodig hebben die iets dominanter is en meer tegengas kan bieden.
Hahaha net een soort wie is de mol hint
Ja iets meer zoals Fleur van boer Herman toen. (Was dat vorig jaar?)
Er zijn meerdere camera ploegen. Ik ken via via iemand die daar in zat en die zei dat ze allemaal een soort eigen ploeg hebben.
Ik kan vanavond niet live meekijken en ik ben nog wel zo benieuwd naar wie eruit gaan
Oh ik was even vergeten dat het alweer BZV-dag is. Dit maakt mijn dag helemaal goed
Jaa nog een paar uurtjes verheug me er al helemaal op om straks lekker onder een dekentje op de bank te kruipen met thee en speculaasjes en bzv