Boer zoekt vrouw 2018

Kan het niet gewoon zijn dat hij werd aangesproken door iemand die hem herkende? Denk dat het puur onschuldig is en dat ze tijdens de uitzendingen verder niks publiekelijks mogen doen wat de uitkomst zou kunnen verklappen. Denk dan ook dat het weer groter wordt gemaakt dan het is… Of ben ik nu heel naïef?

1 like

Nee ik denk ook dat het groter gemaakt wordt dan het is! Je moet ergens een artikel over schrijven he haha

1 like

Ff mijn analyse, ik heb het net pas terug kunnen zien.

Ik denk eigenlijk dat die meiden die Wim nu gekozen heeft niet zo heel erg bij hem passen, ze zijn denk iets te ‘werelds’ ofzo. Bij hem lijkt me meer zo’n lief/bescheiden meisje passen, deze dames lijken me eigenlijk te sterk/zelfstandig/mondig/dominant ofzo voor hem. Kan het niet helemaal perfect omschrijven, maar ik denk dat Marit1&2 iemand nodig hebben die iets dominanter is en meer tegengas kan bieden.

5 likes

Hahaha net een soort wie is de mol hint

5 likes

Ja iets meer zoals Fleur van boer Herman toen. (Was dat vorig jaar?)

1 like

Er zijn meerdere camera ploegen. Ik ken via via iemand die daar in zat en die zei dat ze allemaal een soort eigen ploeg hebben.

Ik kan vanavond niet live meekijken en ik ben nog wel zo benieuwd naar wie eruit gaan :cry:

Oh ik was even vergeten dat het alweer BZV-dag is. Dit maakt mijn dag helemaal goed :sunglasses:

4 likes

Jaa nog een paar uurtjes :tada: verheug me er al helemaal op om straks lekker onder een dekentje op de bank te kruipen met thee en speculaasjes en bzv

6 likes

Yassss net op tijd thuis vanuit Amsterdam​:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Ik zit ook klaar! Gaat nu iedereen iemand wegsturen?

1 like

Ja! :grin:

1 like

Ben vooral benieuwd wie Marnix kiest haha

Ben zo benieuwd wie er weg worden gestuurd.

Ja alle boeren behalve Wim gaan er 1 wegsturen deze week

1 like

Hoop dat het forum niet weer vastloopt :sweat_smile:

3 likes

De grote vraag is: gaat het forum weer crashen?

6 likes

Dat dus haha

1 like

oeh marit #3, droogshampoo

3 likes

Weer een uurtje awkwardness :raised_hands:t2: