Boer zoekt vrouw 2018

Ja ik ben ook een beetje bang dat als ze straks gekozen is ze zich pas gaat afvragen of dit wel echt is wat zij zelf wil. En dat ze dan Jaap misschien toch een beetje een saaie man vind ofzo.
Net als toen bij Olke, ik weet niet meer hoe ze heette, maar die vrouw die uiteindelijk overbleef was echt ontzettend competitief de hele tijd, maar krabbelde toen toch terug.

4 likes

Ja idd. Hoe heette ze ook al weer? Christine? Die deed toen heel erg koel tijdens de citytrip, vond ik zo sneu voor Olke.

Ik heb het net opgezocht en het was Sandra.

2 likes

Je ziet in de uitzending natuurlijk 99,9% niet dus ik weet het niet. Als het echt heeeeel duidelijk is en je bent vijfde wiel aan de wagen, ja dan sowieso. Ik kan me niet voorstellen dat dat nu al zo is eigenlijk dus dan zou ik nog wel even blijven battelen voor de zekerheid.

Ik vind het trouwens echt jammer dat die cameraploegen niet draaien 's avonds. Steffi had het er toch ook over dat ze best veel hadden gedronken die avond ervoor? Ik kan me niet voorstellen dat er dan geen smeuĆÆge dingen gebeuren of gezegd worden. Dat ongemakkelijke gedoe aan de ontbijttafel hoef ik niet per se te zien.

7 likes

Ik heb juist het idee dat Jaap Marjan leuker vindt dan Petra. Ik vond het zo zielig dat Marilyn werd weggestemd. Volgens mij past een lieve/zachtaardige vrouw zoals Marilyn veel beter bij Jaap.

9 likes

Ja dat denk ik dus ook! Sowieso lijkt het me zo lastig om, als je wat meer teruggetrokken bent, jezelf in twee dagen goed te kunnen laten zien en ook nog eens duidelijk te maken dat je die ander wel ziet zitten (terwijl je dat zelf misschien ook nog niet eens 100% zeker weet). Zoā€™n raar format eigenlijk. Ik vond het wel lief dat Jaap even wilde wachten met knuffelen tot Marilyn weg was haha. Volgens mij is het echt wel een lieve man, alleen wat sociaal onhandig af en toe.

4 likes

Hm ik ben nog niet helemaal wild van dit seizoen.

Wim mag echt wel wat meer van zichzelf laten zien aan de Marits, het is nu een hoop gegiechel en constant dezelfde soort gesprekken. Bij Marnix hoop ik dat hij snel ontdooit en laat zien dat hij toch wel een hartje heeft en stiekem al hoteldebotel is op Janneke ofzo, maar ik vrees dat hij iedereen naar huis stuurt en met lege handen over blijft.
Jaap gaat volgens mij wel goed met die dames, en Steffi vind ik helemaal leuk, ik zie het nog wel gebeuren tussen haar en Harold!

Ik vind Petra ook helemaal niets. Zo overdreven en zo neppig. Heb ook het idee dat dat werkt bij jaap, (heel veel) aandacht van een leuke vrouw, want goh bij wie werkt dat niet, dus helemaal niet als je nog nooit een relatie hebt gehad. Ben bang dat hij haar om de verkeerde redenen leuk vindt, en dat marjan of Marilyn veel beter bij hem past. Moest ook even een traantje wegpinken toen Marilyn naar huis moest, arme vrouw.

Marnix begon ik trouwens eindelijk wat oprechter te vinden, althans, in de stukjes naar ons toe. Ben wel benieuwd wie hij weg stuurt. Denk dat hij die slome yogadocente het knapst vindt, maar de andere twee het leukst.

7 likes

Ik heb dat idee dus helemaal niet bij Petra. Ik vind haar juist heel gezellig en warm ofzo. Maar misschien steekt ze wat pittig of overdreven af bij die andere twee. Ik vond die Marilyn wel een hele lieve vrouw maar ik zag gewoon niets tussen haar een Jaap dus ik denk dat hij een goede keuze heeft gemaakt.
Van die Marjan krijg ik geen hoogte. Ik heb echt geen idee wie zij is.

3 likes

Ik ga het nu terugkijken met jullie commentaar erbij, zit nu al met een big smile hehe

1 like

Kevin had alleen geschreven omdat hij een paardenjongen is haha hij zag al helemaal zijn leven met dreamer zijn droompaard :joy:.

7 likes

Welke dan? En was ze toen uitgekozen?

Vond het echt een stomme aflevering. Wim en zijn Marits zijn heel oppervlakkig, Marnix is een eersteklas lul, Michelle is saai, Jaap wordt ook steeds stommer, alleen Steffie vind ik leuk.

Ja Steffi maakt dit seizoen!

2 likes

En Marian van Jaap had blijkbaar in 2012 al een dagdate met boer Martinā€¦

vlaamse bzv??? waar kan je dit online kijken?

Zo blij dat dit bestaat

Mehhh zometeen begint bzv maar vriend wil formule 1 kijken. Nu moet ik bzv op mijn telefoon of laptop gaan kijken, maar geen zin om op te staan en geen zin om oordopjes in te doen.

Gewoon doen. Is leuk!

Ben benieuwd of het forum het vanavond volhoudtā€¦ :disappointed_relieved: