Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

ah mijn andere favo programma

4 likes

This is our son :joy::joy:

4 likes

Ja

Bzv
Ik vertrek
De rijdende rechter
We zijn er bijna
Oh en de grote gezinnen hoe heet dat ookalweer

Zijn mijn fave shows

5 likes

Margriet is echt een oude zure vrouw

4 likes

Nou ik heb het overleefd, maar vond het een moeizame aflevering met zure Margriet, knokige Maud, zingende Rob, geile Wendy en kleinpikkie-Jouke. Vind het helemaal kut.

4 likes

Ik vind dit toch zo’n bevalling om dit iedere keer in mijn eentje te kijken. Ik kon het weer niet afkijken zonder te kermen van ellende. Die muziek, oohh Rob echt don’t.

En ik vind Jouke zo’n ongelooflijke Hark. Hij heeft nou echt nog niets gezegd waarvan ik dacht ā€˜ha leuk’. Terwijl ik al die meiden echt hartstikke leuk vind.

5 likes

Ohhh Rob, de nieuwe boer Marcel qua ongemakkelijkheid met zn nachtzoenen. Hij wil zo veel, Ik zou echt gillend wegrennen.

4 likes

Mn man en ik zeiden ook al, die Rob lijkt een beetje op een sekteleider ofzo… brrr krijg de kriebels van hem.

3 likes

Ja oh dat instoppen en dat hij zo op die rand van het bed zat, wat een ramp zo wil je toch niet vereeuwigd worden

7 likes

Ik heb het wederom zonder jullie moeten kijken, maar na deze aflevering startte een reünieaflevering van 10 jaar geleden, kan niet op

Ik vind Michiel van Janine irritant. Tuurlijk heb je veel tijd met haar als je die anderen het werk laat doen. Janine kan dat ook wel beter sturen, vind ik. Hij pakt ELK moment. Ik zou gek worden van zo iemand als Michiel, hij wil te graag.

15 likes

En een beetje Dick Advocaat.

1 like

Weet niet wat er aan de hand is maar ben ineens helemaal pro Maud✌. Mss ook wel gedeeltelijk door dat filmpje met d’r hondenuitlaatservice.

6 likes

Kon ook niet meekijken met jullie. Maar ben nog steeds in de war van de instop-scĆØne van Rob. Hoe bedenk je het!

6 likes

Die scene deed me denken aan deze:

(sorry, ik kon geen beter plaatje vinden)
Boer Marcel kwam ook een nachtzoen uitdelen… :redface: :eek:

8 likes

IM GONNA BE HOT WHEN IM OLD

4 likes

Jaaa inderdaad! Rob was z’n pyjamaatje vergeten :laughing:

1 like

En gaat er iemand vrijwillig opstappen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heeft iemand een coltrui aan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zegt Jouke iets seksistisch?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vinden we desondanks Rob nog steeds collectief erger dan Jouke ?

• Ja he’s the worst

0 stemmers

2 likes

Maud is onverwacht m’n fave geworden maar Nansje is ook lief, dus ik hoop ik maar op: Evert en Nans. Koop en Maud. Koop heeft vast ook enórme knuisten. (Brrr)

13 likes

Nouuu behalve misschien nog Janine en die stille horecatijger die opeens de hele tijd aandacht wil

1 like