ah mijn andere favo programma
This is our son ![]()
![]()
Ja
Bzv
Ik vertrek
De rijdende rechter
We zijn er bijna
Oh en de grote gezinnen hoe heet dat ookalweer
Zijn mijn fave shows
Margriet is echt een oude zure vrouw
Nou ik heb het overleefd, maar vond het een moeizame aflevering met zure Margriet, knokige Maud, zingende Rob, geile Wendy en kleinpikkie-Jouke. Vind het helemaal kut.
Ik vind dit toch zoān bevalling om dit iedere keer in mijn eentje te kijken. Ik kon het weer niet afkijken zonder te kermen van ellende. Die muziek, oohh Rob echt donāt.
En ik vind Jouke zoān ongelooflijke Hark. Hij heeft nou echt nog niets gezegd waarvan ik dacht āha leukā. Terwijl ik al die meiden echt hartstikke leuk vind.
Ohhh Rob, de nieuwe boer Marcel qua ongemakkelijkheid met zn nachtzoenen. Hij wil zo veel, Ik zou echt gillend wegrennen.
Mn man en ik zeiden ook al, die Rob lijkt een beetje op een sekteleider ofzo⦠brrr krijg de kriebels van hem.
Ja oh dat instoppen en dat hij zo op die rand van het bed zat, wat een ramp zo wil je toch niet vereeuwigd worden
Ik heb het wederom zonder jullie moeten kijken, maar na deze aflevering startte een reünieaflevering van 10 jaar geleden, kan niet op
Ik vind Michiel van Janine irritant. Tuurlijk heb je veel tijd met haar als je die anderen het werk laat doen. Janine kan dat ook wel beter sturen, vind ik. Hij pakt ELK moment. Ik zou gek worden van zo iemand als Michiel, hij wil te graag.
En een beetje Dick Advocaat.
Weet niet wat er aan de hand is maar ben ineens helemaal pro Maudā. Mss ook wel gedeeltelijk door dat filmpje met dār hondenuitlaatservice.
Kon ook niet meekijken met jullie. Maar ben nog steeds in de war van de instop-scĆØne van Rob. Hoe bedenk je het!
Die scene deed me denken aan deze:
(sorry, ik kon geen beter plaatje vinden)
Boer Marcel kwam ook een nachtzoen uitdelenā¦
![]()
IM GONNA BE HOT WHEN IM OLD
Jaaa inderdaad! Rob was zān pyjamaatje vergeten ![]()
En gaat er iemand vrijwillig opstappen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heeft iemand een coltrui aan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zegt Jouke iets seksistisch?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vinden we desondanks Rob nog steeds collectief erger dan Jouke ?
- Ja heās the worst
0 stemmers
Maud is onverwacht mān fave geworden maar Nansje is ook lief, dus ik hoop ik maar op: Evert en Nans. Koop en Maud. Koop heeft vast ook enórme knuisten. (Brrr)
Nouuu behalve misschien nog Janine en die stille horecatijger die opeens de hele tijd aandacht wil