Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Ik vond het heel gezellig - said no one ever

1 like

Bevestigt wel dat het een goede keus was. Dit was echt nooit een goede match geworden

10 likes

Nee die gaat echt niet janken die smijt eerder nog wat kant en klare maaltjes in een container voor ze gaat

6 likes

Zou Rob zingend de afwijzing doen?

11 likes

Evert houdt ze alledrie

7 likes

Saaie aflevering :sleeping:

3 likes

Maud gaat cora wurgen met haar knotsen denk ik

2 likes

eh hallo we hadden zelfs een optreden deze aflevering?

1 like

Hahaha ik wil een momentje met jou
Ja dat willen we allemaal
Hahaha

3 likes

Haha oh jongens zagen jullie dat kind in dat voorstukje van ik vertrek :joy::joy:

4 likes

Herinner me er niet aan ajb :yum:

ah mijn andere favo programma

4 likes

This is our son :joy::joy:

4 likes

Ja

Bzv
Ik vertrek
De rijdende rechter
We zijn er bijna
Oh en de grote gezinnen hoe heet dat ookalweer

Zijn mijn fave shows

5 likes

Margriet is echt een oude zure vrouw

4 likes

Nou ik heb het overleefd, maar vond het een moeizame aflevering met zure Margriet, knokige Maud, zingende Rob, geile Wendy en kleinpikkie-Jouke. Vind het helemaal kut.

4 likes

Ik vind dit toch zo’n bevalling om dit iedere keer in mijn eentje te kijken. Ik kon het weer niet afkijken zonder te kermen van ellende. Die muziek, oohh Rob echt don’t.

En ik vind Jouke zo’n ongelooflijke Hark. Hij heeft nou echt nog niets gezegd waarvan ik dacht ‘ha leuk’. Terwijl ik al die meiden echt hartstikke leuk vind.

5 likes

Ohhh Rob, de nieuwe boer Marcel qua ongemakkelijkheid met zn nachtzoenen. Hij wil zo veel, Ik zou echt gillend wegrennen.

4 likes

Mn man en ik zeiden ook al, die Rob lijkt een beetje op een sekteleider ofzo… brrr krijg de kriebels van hem.

3 likes

Ja oh dat instoppen en dat hij zo op die rand van het bed zat, wat een ramp zo wil je toch niet vereeuwigd worden

7 likes