Ik vond het heel gezellig - said no one ever
Bevestigt wel dat het een goede keus was. Dit was echt nooit een goede match geworden
Nee die gaat echt niet janken die smijt eerder nog wat kant en klare maaltjes in een container voor ze gaat
Zou Rob zingend de afwijzing doen?
Evert houdt ze alledrie
Saaie aflevering
Maud gaat cora wurgen met haar knotsen denk ik
eh hallo we hadden zelfs een optreden deze aflevering?
Hahaha ik wil een momentje met jou
Ja dat willen we allemaal
Hahaha
Haha oh jongens zagen jullie dat kind in dat voorstukje van ik vertrek
Herinner me er niet aan ajb
ah mijn andere favo programma
This is our son
Ja
Bzv
Ik vertrek
De rijdende rechter
We zijn er bijna
Oh en de grote gezinnen hoe heet dat ookalweer
Zijn mijn fave shows
Margriet is echt een oude zure vrouw
Nou ik heb het overleefd, maar vond het een moeizame aflevering met zure Margriet, knokige Maud, zingende Rob, geile Wendy en kleinpikkie-Jouke. Vind het helemaal kut.
Ik vind dit toch zo’n bevalling om dit iedere keer in mijn eentje te kijken. Ik kon het weer niet afkijken zonder te kermen van ellende. Die muziek, oohh Rob echt don’t.
En ik vind Jouke zo’n ongelooflijke Hark. Hij heeft nou echt nog niets gezegd waarvan ik dacht ‘ha leuk’. Terwijl ik al die meiden echt hartstikke leuk vind.
Ohhh Rob, de nieuwe boer Marcel qua ongemakkelijkheid met zn nachtzoenen. Hij wil zo veel, Ik zou echt gillend wegrennen.
Mn man en ik zeiden ook al, die Rob lijkt een beetje op een sekteleider ofzo… brrr krijg de kriebels van hem.
Ja oh dat instoppen en dat hij zo op die rand van het bed zat, wat een ramp zo wil je toch niet vereeuwigd worden