Ik heb het wederom zonder jullie moeten kijken, maar na deze aflevering startte een reünieaflevering van 10 jaar geleden, kan niet op
Ik vind Michiel van Janine irritant. Tuurlijk heb je veel tijd met haar als je die anderen het werk laat doen. Janine kan dat ook wel beter sturen, vind ik. Hij pakt ELK moment. Ik zou gek worden van zo iemand als Michiel, hij wil te graag.
En een beetje Dick Advocaat.
Weet niet wat er aan de hand is maar ben ineens helemaal pro Maud✌. Mss ook wel gedeeltelijk door dat filmpje met d’r hondenuitlaatservice.
Kon ook niet meekijken met jullie. Maar ben nog steeds in de war van de instop-scène van Rob. Hoe bedenk je het!
Die scene deed me denken aan deze:
(sorry, ik kon geen beter plaatje vinden)
Boer Marcel kwam ook een nachtzoen uitdelen…
IM GONNA BE HOT WHEN IM OLD
Jaaa inderdaad! Rob was z’n pyjamaatje vergeten
En gaat er iemand vrijwillig opstappen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heeft iemand een coltrui aan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zegt Jouke iets seksistisch?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vinden we desondanks Rob nog steeds collectief erger dan Jouke ?
- Ja he’s the worst
0 stemmers
Maud is onverwacht m’n fave geworden maar Nansje is ook lief, dus ik hoop ik maar op: Evert en Nans. Koop en Maud. Koop heeft vast ook enórme knuisten. (Brrr)
Nouuu behalve misschien nog Janine en die stille horecatijger die opeens de hele tijd aandacht wil
Volgens mij loopt de irritatie daar wel op met z’n gehelicopter…
Zijn er ook mensen die de webserie kijken? Ik vond de date van Hilda heel leuk! Straks de date van Gerben met Judith, dat leek me een heel lief meisje (stond met cake in de stal). Die twee lijken me ook wel bij elkaar te passen. Jammer dat het niet uitgebreider op tv komt
Bij Rob stapt er vrijwillig iemand op denk ik.
Ik weet nu al dat ik mijn aan Michiel ga ergeren. Hij doet mij echt denken aan het jongetje uit de basisschool die altijd bij de juf ging slijmen en allemaal manieren vond om dicht bij de juf te zijn.
Ik vind de webserie vaak leuker dan het programma
Ja ik ook! Wat kneuteriger, toch wel een beetje waar ik voor kijk
Jeej eindelijk een keer samen met jullie kijken! Lekker een aflevering met veel afvallers vandaag, zin in
We zijn er weer!
Ik zit er ook weer klaar voor!