Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Mijn wauwie. Kots

10 likes

Mien vrouwelijke ik haha jezus Geert, jouw ideaalbeeld is een paffende vrouw die de hele dag op de bank ligt en niks zegt behalve af en toe iets onverstaanbaars mompelt over het weer of Oeffelt. Ik zou hoger aimen maar goed

29 likes

Had de forummer die hem een filmster vond lijken toch gelijk, holy shit wat een kapsones :sweat_smile:

1 like

Iedereen doet een Annemiekje deze week

4 likes

~dramatische muziek~

3 likes

Dit is triester dan de gemiddelde dramafilm

3 likes

Echt respect voor hoe Angela zich opstelt. Ik zou echt kwaad zijn haha. Niet door de afwijzing maar gewoon om z’n desillusie en z’n vermogen dat zo kut te brengen haha.

15 likes

Zo blij dat we allemaal Angela supporter. Sisters gotta stick together

15 likes

Ach Basti die zo met zijn ziel onder zijn arm loopt.Passend muziekje ook erbij.

Shiit volgende week is zelfs bzv met corona

8 likes

Wat een deprimerende aflevering teringjantje

2 likes

Huh wie waren die gasten

1 like

Van de webserie, die hadden te weinig brieven voor het programma. Je moet het echt kijken het is om te gieren

5 likes

En wie had gedacht dat Bastiaan een vrouw zou vinden???

Vond echt dat Angela echt onwijs netjes bleef. Ik weet niet of ik zo had gereageerd…

12 likes

Geert heeft echt geen realistisch idee over wat zijn plek in de markt is.

29 likes

Hahaha ik schaam me dood dat ik dit heb gezegd. Vind het nu een botte boer en Angela echt een leuke vrouw. Ze deed niet stoer toen hij haar afwees, maar was gewoon positief. Ik hoop echt dat ze een leuke man kan vinden.

7 likes

Ik werd echt kwaad van Geert zn uitspraken bij dat koffietentje. Wat een narcist

18 likes

De webserie was weer leuk! Lijkt echt alsof die boeren ook vrouwen kiezen die goed bij ze passen :slight_smile: misschien is dat ook makkelijk als je niet zo veel brieven krijgt.

Ik ook. Zo denigrerend en vol van zichzelf. De uitspraken die hij deed vond ik ook zo niet kloppend. Echt petje af voor Angela’s reactie en eer aan zichzelf daarmee houden

9 likes