Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Ik hoop dat Geert nooit zijn vrouwelijk ikke gaat vinden

8 likes

Staat in het baktopic :smirk:

1 like

Ik ben Angela die in haar cappuccino roert nog aan het verwerken

2 likes

Wat een verschrikking die Geert. Hij heeft ook een totaal verkeerd beeld van zichzelf? Dat hij heel druk en sociaal is en Angela heel rustig en stil? Die gast is doodsaai?!

Angela reageerde uiteindelijk wel echt goed, leuke vrouw en die gaat echt nog wel een betere vent vinden.

Ik heb nog een sprankje hoop voor Jan en Nienke. Ik hoop niet dat Yvon tegen hem in het voorfilmpje zo verbaasd vroeg of hij alleen was. Dat zou ook GJ kunnen zijn. Milou en Batsie kwamen wel heel happy aanlopen :grinning:

29 likes

Nou idd! Allemaal argumenten waarom zij niet goed genoeg isđŸ€Ż Terwijl het zelf een leeg vat is

5 likes

Ik miste Willem in de webserie

5 likes

I FEEL YA!

1 like

Ik zie het wel somber in voor GJ. Geloof echt niet dat Karine gevoelens voor hem heeft. Doet me denken aan die Amerikaanse boer. Zodra hij voor Karine koos is ze niet meer ontdooit
Die irritatie ook op die berg. Ik herkende het gevoel van iemand die meer van je wil dan je zelf wil😖

17 likes

Vond een van de stomste dingen ook dat Geert zei dat ie dacht dat Angela hem niet kon bijbenen. Volgens mij haalt Angela m op alle vlakken lachend in.

30 likes

Ja ik zie dit ook echt niet meer gebeuren. Ik voelde ook gewoon ergernis bij karine, heel pijnlijk

46 likes

Ja, kreeg ook niet het gevoel dat ze zich nog even moest open stellen of muurtjes af moest breken of iets dergelijks, die is er gewoon echt al klaar mee. Wat haar goed recht is natuurlijk maar wel echt pijnlijk om te zien, vooral omdat Gee Jee wel wil :frowning: die arme schat

1 like

Denk dat ze met die broek ook een stuk van haar identiteit weg zou doen

2 likes

Serieuus wat een mensen zijn dit allemaal zeg

Mooi dat ze hem ook uitlachte toen hij dat zei

22 likes

Ik heb gewoon buikpijn na het kijken van deze aflevering.

Geert, die kekke, wilde boer met z’n grappen en wilde persoonlijkheid, inclusief net zulk spontaan pubergebroed, uit Oeffelt.
Jammer dat we die niet gezien hebben.

4 likes

De webserie is gewoon bijna leuker dan tv. Vond het zo schattig dat die ene boer dropveters had klaargelegd op het kussen

8 likes

Geert was een hork, maar Karine van GJ was ook wel echt een horkin hoor. Waarom is zij uberhaupt meegegaan op die reis? Ze voelt helemaal niks voor die man. En dan nog blijft hij zeggen dat-ie d’r zo fantastisch vindt en er zoveel aan haar te ontdekken is. Hoe dan?

13 likes

Ik wil volgend jaar een webserie met de boeren die de minste brieven hebben gekregen. Ik vind het de meest arrogante seizoen. Geert is een lul, welk snelle leven moet er bijgebeend worden. Het was de meest inhoudloze en saaie man van Boer zoekt vrouw.

Milou was ook arrogant over haar carriere met haar: Ik heb in New York gewerkt en Bangkok, wat moet ik in Zeeland? Ik was echt benieuwd wat voor topcarriere ze in Bangkok en new york had. New York kon ik niks vinden (vraag me af of ze daar echt een jaar lang een topbaan heeft gehad) en dit stond er over Bangkok: Bangkok Volunteers, 1 maand met kinderen gewerkt.

Ik weet echt niet wie Annemiek heeft gedwongen om mee te doen maar ze doet alles met tegenzin in het programma. Misschien is ze al verliefd op een ander of is ze lesbisch. Dit hele seizoen was een kwelling voor haar. Ik snap Carine, het gaat ook allemaal best snel om te kunnen zeggen dat je verliefd bent. En ik denk dat Nienke verliefd is op het idee van een relatie hebben en kinderen krijgen omdat ze dat nog niet heeft gehad. Ik denk niet dat ze verliefd op Jan zelf is, en wat smakt die man zeg.

6 likes

Maar dit denkt toch iedereen al, zonder dat je een goede baan hebt? Laten we eerlijk zijn: als je vergelijkingsmateriaal New York en Frankfurt is, gaat het in Zeeland op carrieregebied niet gebeuren en is je dichtstbijzijnde hoop Rotterdam wat meer dan een uur heen en een uur terug is. Dan woon je dus hij hem, maar ben je altijd vroeg weg en laat thuis.

Ik vind het juist kinderachtig om als man zo intens niet alleen te kunnen zijn en te durven vertrouwen op een relatie, dat je haar niet nog een paar jaar haar gang laat gaan. Je vindt haar toch leuk, waarom moet ze dan na 3 weken samen zeggen dat zij haar goede baan op geeft, om bij jou in de middle of nowhere je administratie te komen doen en op de bank te wachten tot je witlof gerooid is. Ze heeft vanaf dag één gezegd dat ze dat niet gaat doen. Vind het echt stom als mensen haar arrogant vinden, omdat ze gewoon aangeeft dat ze niet op zoek is naar simple life in Zeeland.

30 likes