Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Iedereen trekt zich teruggg!!

1 like

Ik kots een beetje

1 like

Oh ik trek mijn stem op Jan en Nienke bij dezen terug

27 likes

Nou dat ziet er weer veelbelovend uit…

1 like

Kan niet wachten

1 like

Oooooh nu alweer afgelopen. Ik wil dubbele corona afleveringen.

5 likes

Maar hoe komen jullie dan aan dat stalking verhaal want op google kom ik niet tot resultaat.

Nee,misschien komt het door de borden?!

1 like

Nou het was me weer een genoegen jongens,nu al zin in alle drama volgende week!!

2 likes

Ik ook zo denk ik

1 like

Komt omdat ze flinke wimperextensions erop heeft

Ik hoop dat het het waard was

1 like

Ik heb de oeffelse kermis in mijn agenda gezet

10 likes

Genezen van de liefde

Ohh in de webserie is Willem verliefd! Ik hoop echt dat er wat uitkomt.

Ik moest trouwens hardop lachen toen dat meisje ineens keihard achteruit reed :flushed:

8 likes

Annemiek gaat met Willem van de webserie op city trip. En de moeder van Willem gaat dan ook mee. Dat is haar straf voor het niet uitspelen van BZV.

25 likes

Met een lapzwans naar Lapland. Typisch

8 likes

Hoe Willem afscheid neemt van zijn date :joy: Lekker formeel. Moest wel echt lachen om hoe hard zij achteruit reed, alsof ze zo snel mogelijk weg wou komen hahaha

3 likes

Inclusief het ontmoeten van toekomstige collega’s en een rondleiding door haar toekomstige werkplek

5 likes

Ogod jongens dat shot dat Bastiaan en Milou stonden te tongen en toen Elise op haar fiets langs het raam :’)
En ze hebben echt tegen Milou gezegd van “Hè we kunnen nu niet bij jouw schoonfamilie langs met de camera, regel je wel ff een vriend(in) voor op Skype? Staat in je contract”.
En dat gaat toch nergens op uitlopen. Milou moet haar baan opzeggen en dat had Basti al na 5 minuten op de boerderij laten weten.

Ik verbaasde me over dat Carine zei dat ze er zin in had, zo leek het totaal niet. Zo koel op die bank en aan tafel met GJ.

En wat liefdeloos volgende week allemaal. Zielig voor Jan.
Zou er voor Annemiek nog een slachtoffer gevonden worden? Die is echt opeens helemaal enthousiast.

En de webserie, @Sjern ik moest ook lachen toen die chick het erf af scheurde en Willem zo zei van “Zo”. Hij had ook al bij aankomst gezegd dat ze goed kon rijden :rofl:. En die hand uitsteken bij afscheid. Wel enige keer dat hij volgens mij meteen over tweede date begon!

6 likes