Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Zo, ik heb het net teruggekeken. Mijn hart is gebroken voor Elise, ik moest best wel hard meehuilen (zwangerschapshormonen of zacht ei?). Hopelijk vind ze een lekkere vent daar uit de buurt en eindigt Basti alleen, en ziet hij hen verliefd lopen in het durp. Nee maar dit wordt niets met Milou, na een tijdje wil B dat ze daar komt wonen en is de eerste geilheid weg.

GJ en Karien(?): geen mening, wordt niets denk ik. GJ lijkt zo jongensachtig en kwetsbaar, zou mij niet trekken als vrouw van >50.

Geert is een flirt, wordt helemaal niks met die vrouw. Hij dekt zich al in aan het einde van de aflevering.

Haha zielig voor Geert, op bezoek bij je schoonouders en de drie zussen van je date.

Waarom is er geen koppel zoals Steffi en Roel deze keer :frowning_face::heart:.

13 likes

Lollll Basti is echt zoā€™n fuckboy, die heeft een paar keer seks met Milou en ineens ā€˜kan hij geen relatie met haar hebben als ze in Frankfurt blijftā€™.

29 likes

Wacht ik miste het voorstukje van volgende week half, waarom is Nienke aan het huilen en Jan verdrietig op het strand?

1 like

Volgens mij omdat Jan meer gevoelens voor Nienke heeft dan andersom

1 like

Ik snap Bastiaan niet hoor.

Bastiaanā€™s wensenlijstje:

  • Vriendin moet dichtbij wonen. Geen zin meer in LAT-relaties
  • Vriendin moet binnen 2 weken haar leven opgeven en intrek nemen in de boerderij
  • Wil settelen, ā€˜dit moet uiteindelijk het echte werk zijnā€™
  • Wil graag dat zijn brood gesmeerd wordt
  • Wil graag zo min mogelijk praten tijdens lunchpauze. In tien minuten 6 broodjes ei naar binnen werken, hond aaien en wegwezen
  • Huishoudelijk werk uit handen nemen? TOP
  • Is van 4.30 tot 20.00 bezig buiten het huis
  • Levert graag commentaar op het avondeten

Elise:

  • Woont 5 km verderop
  • Wil direct intrekken in de boerderij
  • Wil meteen beginnen aan kindjes
  • Smeert met liefde 3825 boterhammen voor Bastiaan, Harm, Rinus, Hendrik, Gerrit en Gijs
  • Vindt het helemaal prima als de hond meer aandacht krijgt dan zij
  • Poetst met liefde 2 keer per dag de pot als Harm weer heeft zitten batsen
  • Vermaakt zich prima tussen 4.30 en 20.00 met boterhammen smeren en het huishouden
  • Vindt commentaar op het avondeten prima

Milou:

  • Woont 500 km verderop
  • Heeft een serieuze carriĆØre die ze niet binnen 2 weken opgeeft
  • Settelen? Even wachten nog
  • Broodjes smeren? OkĆ© dan
  • Wil meer aandacht dan de hond
  • Vindt alleen maar het huishouden doen geestdodend
  • Hangt tussen 4.30 en 20.00 huilend aan de telefoon met vriendinnen / familie omdat ze het niet trekt
  • Krijgt liever geen commentaar op kookkunsten

Milou: Wisselt 3 keer een wulpse gewillige blik uit met boer Bastiaan.
Bastiaan: Ik kies Milou.

:exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head:

66 likes

Het voelt zo als zondag, wat zal het leeg zijn vanavond :cry:

5 likes

Het zou me ook niks verbazen als Bastiaan na het avontuurtje met Milou Elise weer contacteert en dat ze het alsnog samen proberen.

24 likes

Die kans acht ik groot ja.
Paar keer Milou alle kanten van de hotelkamer / bubbelbad / iglo laten zien en dan concluderen dat een relatie onder zijn condities niet gaat lukken.

4 likes

ā€˜Dit zijn mijn eisen TENZIJ ik geil word.ā€™

24 likes

Elise was net op radio 2 en ze heeft inmiddels een relatie met iemand anders.

29 likes

Huh, als dit zo is dan mag ze dat toch helemaal niet zeggen?

Elise! Had per ongeluk Milou getypt net.

1 like

Metā€¦ Erik?

6 likes

Met Jonathan. Een Zeeuw (uiteraard) die ze al kende vande middelbare school en nu weer was tegen gekomen.

14 likes

Typisch mannen

3 likes

Doordat ze zegt ā€˜na 10 augustus ben je welkom voor een eerlijk gesprekā€™ lijkt het wel alsof er iets is voorgevallenā€¦ Anders ontken je het hele gerucht toch volledig?

Ik vrees nav deze reactie van Karine dat het niets is geworden tussen haar en Geert Jan. En dat vind ik heel jammer.

1 like

Wow jongens ik ontdek net het YouTube kanaal van Annemiek. Annemiek Koekoek

1 like

Ik vind dit echt zo saaiā€¦ Meestal sta ik heel loserig te springen als er ā€˜priveā€™ informatie over kandidaten uitlekt (zo ben ik op zoek gegaan naar de FB van Nienke, Vera, andere Vera, en nog een paar. Triest maar waar) maar dit doet me gewoon helemaal niets.

We hadden alleen Bastiaan goed voorspeld :sweat_smile:

7 likes