Jaaaaa! Het is weer zondag, BZV dag! Zouden er vanavond nog verrassingen zijn?
Dat zou toch een hele bijzondere wending aan dit seizoen geven⦠going out with a bang
Er staat verassing ipv verrassing
Misschien was is mn spelfout wel de enige verrassing van vandaag maar ja ik hoop ook nog stiekem op een knaller!
Ben benieuwd naar vanavond!
De grootste verrassing zou zijn als Annemiek langer dan 10 minuten bij een geĆÆnteresseerde jongen kan zitten zonder uitvluchten te verzinnen.
Ja, ik vind het echt jammer dat je niet meer van hem ziet! Vind hem zo sympathiek!
Ik hoop voor vanavond vooral heel erg dat ze op de fraude speculaties ingaan. De rest boeit me nauwelijks merk ik, haha.
Ik denk dat ze dat hele Story-verhaal (hehe story story) negeren.
Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan tussen Nienke en Jan.
Ik hoop dat Geert Jan zān hartje niet volledig aan diggelen ligt.
Ik denk en hoop dat Geert bitter en zuur is en nooit āzijn wauwieā vindt.
Ik voorspel dat Annemiek gewoon een paar jaar nodig heeft om haar persoonlijkheid wat verder uit te laten kristalliseren en dan ergens een leuke lieve jongen tegenkomt die het leukste in haar naar boven haalt.
Ik ging ff twijfelen of het nu al tegen 19u was, dat je brownie net op tijd af is voor het begint. Maar gelukkig is de zondag nog wat langer!
Dat van Geert-Jan!! Als hij echt dat heeft gezegd, over mandarijntjes pellen omdat hij dacht wat een tut⦠wat een teleurstelling. Ik vond hem zo lief en schattig. Verbaasde me dat ie helemaal niet voor Mieke ging.
Bastiaan vond ik qua uiterlijk best cute in zijn voorstelfilmpje en dat vind ik niet snel van een man. Misschien iets sulligs wat schattig is. Maar dan zijn hele houding, gedachten en persoonlijkheid⦠oof ik zou echt niet meer dan 2 minuten rond hem kunnen hangen.
Verbaasd me dan ook echt dat Milou daarvoor zo valt. Maar goed, misschien is dat een variant op rollebolle met een franse plattelands jongen op vakantie? Ik zou niet de vrouw willen ziin waar heel Nederland van weet te hebben gebast met basti
Droevig hoe Angela zo teleurgesteld is. Ze wou zo graag een man en liefde, dat ze even verblind was en niet zag wat voor ongeinteresserde eikel Geert is. Geen woorden voor Geert, behalve dat het mij verbaasd dat er volwassen vrouwen zijn die zijn voorstelfilmpje zagen en dachten wat een leuke man ipv gruwelen van die lege engerd.
Zin in vanavond. Ben benieuwd of er nog liefde is gevonden bij de boeren. Vooral nieuwsgierig naar de boeren van de webserie.
Goed hersteld deze week . Ik heb net een bak komkommer en tomaatjes op want al genoeg gegeten dit weekend. Voelt toch anders
Ik ben flink aangeschoten, dit wordt een leuke aflevering.
Mijn limoncello tonic is net gemaakt
Is t de laatste aflevering alweer?
GJ nog samen??
Nee, denk ik echt niet.
Ik schenk ook nog maar even wat drank in, helpt vast tegen de keelpijn
Wie zijn er nog samen?
- Jan en Nienke
- GJ en Karine
- Bastiaan en Milou
- Geen van deze stellen
0 stemmers
Al die reclames, iedereen heeft corona geĆÆmplementeerd wat irritanttt.
(Ik kijk nooit tv dus ik zie nooit reclames)