Dat van Geert-Jan!! Als hij echt dat heeft gezegd, over mandarijntjes pellen omdat hij dacht wat een tut… wat een teleurstelling. Ik vond hem zo lief en schattig. Verbaasde me dat ie helemaal niet voor Mieke ging.
Bastiaan vond ik qua uiterlijk best cute in zijn voorstelfilmpje en dat vind ik niet snel van een man. Misschien iets sulligs wat schattig is. Maar dan zijn hele houding, gedachten en persoonlijkheid… oof ik zou echt niet meer dan 2 minuten rond hem kunnen hangen.
Verbaasd me dan ook echt dat Milou daarvoor zo valt. Maar goed, misschien is dat een variant op rollebolle met een franse plattelands jongen op vakantie? Ik zou niet de vrouw willen ziin waar heel Nederland van weet te hebben gebast met basti
Droevig hoe Angela zo teleurgesteld is. Ze wou zo graag een man en liefde, dat ze even verblind was en niet zag wat voor ongeinteresserde eikel Geert is. Geen woorden voor Geert, behalve dat het mij verbaasd dat er volwassen vrouwen zijn die zijn voorstelfilmpje zagen en dachten wat een leuke man ipv gruwelen van die lege engerd.