Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Huh wat een raar artikel…

Inderdaad een bijzonder verhaal. Ben ook benieuwd wat ze wel en niet mogen zeggen i.v.m. hun geheimhouding. Het lijkt mij dat je zulke uitspraken niet mag doen vanwege het contract?

Uhhh dat was toch een paard?

Hahaha, nee?! Oké ik verwijder m’n reactie om meer verwarring te voorkomen. Sorry!

Edit: ik dacht dat Steffi zwanger was, maar dat bleek een nieuw paard te zijn :joy:

5 likes

Haha lachen juist joh :joy:

2 likes

Haha, ja maar alsnog. Ik heb m’n edit even aangepast, anders komt het helemaal gek over in dit topic

ze zullen wel gewoon een veulentje krijgen maar ben stiekem wel benieuwd. denk dat het te maken heeft met een samenwerking tussen steffi en marnix, die zat toch ook in de paarden? spannond

4 likes

Zo leuk dat zij nog samen zijn :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Zo’n leuk koppel!

3 likes

Jaa zo lief!

1 like

Ja ze hebben een paard bezwangerd met een hengst van Steffi las ik!

2 likes

Ja dat was een tijdje geleden al bekend geworden. En het is nu de tijd dat veulens worden geboren dus ik denk ook dit veulentje!

Er is een nieuwe webserie al bekend, en ik ben verdrietig :sleepy:

Waarom ben je verdrietig?

Willem vond Rineke leuk en zij heeft het uitgemaakt. Nu is hij terug bij af en zegt hij tegen Yvon dat hij niet denkt dat het gaat lukken. Vond het zo een zielig gezicht hij met zijn lieve moeder aan tafel. Ik vond de eerste date wel goed bij hem passen misschien wil hij daar nog een keer mee daten

4 likes

haa ja zie je! ik wist gewoon dat het zoiets was haha

Ook die andere boer in de webserie die de hele tijd iets “galants” doet en er meteen een disclaimer bij geeft dat hij daar geen gewoonte van gaat maken :joy: Vond hem wel leuk samen met die vrouw tijdens die rondleiding!

Haha ja, dat vond ik zo grappig! Vond die twee ook leuk samen.

En arme Willem:( ik gun het hem nog het meest.

Maar wilde rineke niet meer omdat ze miss bang was dat ze altijd met zn moeder erbij moest daten? :stuck_out_tongue:

Dit bijschrift vat eigenlijk heel BZV voor Annemiek samen:

(Van https://www.ad.nl/show/boerin-annemiek-nog-steeds-niet-aan-de-man~ab1bbc4b/ )

19 likes

Het hoeft niet in spoilers toch als het al online staat?
Maar ‘uitgemaakt’ hahah ahh die Willem toch.
Ik vind Johan een beetje apart, krijg echt kriebels van hem :o Zo benieuwd hoe het met Frans en John is. Ik vond dat zakje drop zo cute, echt een schatje.