Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Vind het zo’n deprimerend seizoen ineens ik kreeg helemaal hoop van vorige week maar het zet weinig door

Ik denk dat Geert en Angela wel een leuke citytrip hebben maar dat we bij de terugblik aflevering horen dat het toch niks is geworden.

Ik hoop dat de vooruitblik van Jan en Nienke een moment opname is en dat het toch nog goed komt!

Jongens ik heb er ZIN IN. Heerlijk cringen bij de citytrips, zouden er weer mensen op aparte kamers slapen? :eyes:

6 likes

De enige die ik daarvoor aan zie is hier karine.

Heb er zin in!

1 like

Nienke! Ja we stan een scheve relatie met drugs en kinderen uit een eerlijk huwelijk :kissing_closed_eyes:

2 likes

Hmm misschien heeft Bastiaan ff snel een leuke insta aangemaakt omdat het niets is geworden tussen hem en milou. Bijna alleen honden-/vakantiefoto’s (en een met witlofbedden).

2 likes

Wow ja wie weet! Dat “alle” chicks dan in zn DM kunnen sliden.
Kan die trouwens beter en vacature voor huishoudster oid plaatsen. Met kost en inwoning…

Met betaling in natura?

Wie weet :see_no_evil: :nauseated_face:

Ik heb dit jaar voor het eerst het gevoel dat het bij geen enkele boer gaat werken.

Mijn verwachting:
GJ en Karine: Vonk slaat niet over. GJ gaat nog wat proberen met 1 van de andere briefschrijfsters en wordt door 1 van hen beduveld (als we Story mogen geloven).

Jan en Nienke: Nienke bleef over ipv dat ze gekozen werd, en haar gevoelens zijn minder sterk dan die van Jan. Ze ziet het idee van een snuivende, geholpen boer met 4 (stief)kids niet zitten.

Geert en Angela: Idem, Angela is niet gekozen maar bleef over. Geert wilde eigenlijk vanaf het moment dat hij brieven kreeg alleen maar Vera. Angela wil wel.

Bastiaan en Milou: Bastiaan wil dat Milou binnen 2 weken alles opgeeft. Dat weigert zij en dat is een dealbreaker.

Annemiek: Gaat nog wel wat proberen met wat briefschrijvers maar gaat zich uiteindelijk storten op haar bedrijf en komt een leuke jongen tegen in de dorpskroeg.

9 likes

Ik zie een conflict als het mommyblogtopic vanavond nog zo actief is :sob:. Dat wordt lekker veel inloggen

8 likes

En ik gok trouwens ook dat als het bij Geert en Angela inderdaad niet verder komt dan een potje huighockey, hij dat natúúrlijk al heel erg lang zag aankomen vanuit Oeffelt. Oh had hij eigenlijk al gezegd dat hij in Oeffelt woont?

Overigens moet ik af en toe nog steeds lachen om de forummer die Geert vergeleek met een filmster, fantastisch :joy:

6 likes

Een jeweetwel-boer

5 likes

16 likes

Ik hoop echt dat Annick zich gedeisd houdt vanavond zodat wij rustig boer zoekt vrouw kunnen kijken

18 likes

oeeeee ik heb er zin in
heb mn man zo ver dat hij cake aan het maken is, en er staan nog spareribs te stoven die als het goed is precies op tijd klaar zijn

lets get ready to teleurstel milou, bastiaan!!!

6 likes

Shit man m’n taart is net niet op tijd klaar.

En moet ‘m dan straks tijdens bzv uit de oven halen. Strakke planning Evert

Edit: oh NEE ik heb een pleister om m’n vinger waardoor ik amper kan typen dit kan alleen maar misgaan

3 likes

Hier leef je toch heel de week naar toe, Evert? Teleurstellende voorbereiding

1 like

ik zou mn laptop erbij pakken als ik jou was

1 like

ja shit wat eet je tijdens bzv?