Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Ik kwam vanmiddag op het Insta account van Bastiaan uit en via hem ook op de Insta van Milou en Elise. Ik vond het wel opmerkelijk dat Elise in haar bio een link naar het filmpje op de BZV website waarin ze terugblikt op haar avontuur. Dat zou ik zelf eigenlijk nooit doen, maargoed, ze wijdt ook enkele posts en allerlei story highlights aan BZV dus wat dat betreft past het er wel bij.

Wat zijn hun accounts?

1 like

Boer laagstreepje Bastiaan, hij volgt Elise en Milou.

Milou heeft wel een heel lief berichtje over Elise geplaatst.

3 likes

En Madeleen ook (die zelf opstapte)

Madeleen stapte niet zelf op hoor!

Oh dat dacht ik! Dan had ik dat verkeerd. Zijn ook zoveel opgestapt dit seizoen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Kan echt niet wachten tot de citytrips, zo benieuwd of het inderdaad zo’n fiasco wordt als de voorstukjes deden suggereren. Nog twee nachtjesss :partying_face: oh en ook benieuwd of er misschien al iets aan bod komt van de oplichtingsgossip maar dat zal eerder bij de terugblik aan bod komen vrees ik. Als het al aan bod komt…

7 likes

Is iedereen mentaal klaar voor vanavond?
Wat zijn de verwachtingen?

Ik denk:

Tussen Geert Jan en Karine gaat het stroef.
Tussen Jan en Nienke houdt het op (ok dit heb ik niet zelf bedacht maar afgeleid uit het voorstukje)
Geert en Angela wordt niks (al wil Angela wel)
Bastiaan en Milou gaan dus weer praten over lange-afstandsrelatie maar komen er volgens mij wel uit.
Annemiek is vast nog op een aantal dates geweest maar er zat niets tussen en ze mag als troost met een vriendin op citytrip?

7 likes

Vind het zo’n deprimerend seizoen ineens ik kreeg helemaal hoop van vorige week maar het zet weinig door

Ik denk dat Geert en Angela wel een leuke citytrip hebben maar dat we bij de terugblik aflevering horen dat het toch niks is geworden.

Ik hoop dat de vooruitblik van Jan en Nienke een moment opname is en dat het toch nog goed komt!

Jongens ik heb er ZIN IN. Heerlijk cringen bij de citytrips, zouden er weer mensen op aparte kamers slapen? :eyes:

6 likes

Ik wil graag dat het werkt tussen Jan en …ik wil zeggen Femke? Ben toch wel een sucker voor die alcoholistische zorgboerderij vibe :two_hearts:

6 likes

De enige die ik daarvoor aan zie is hier karine.

Heb er zin in!

1 like

Nienke! Ja we stan een scheve relatie met drugs en kinderen uit een eerlijk huwelijk :kissing_closed_eyes:

2 likes

Geef die kinderen een saaie stiefmoeder en een halfzusje uit de tweede leg!!

2 likes

Hmm misschien heeft Bastiaan ff snel een leuke insta aangemaakt omdat het niets is geworden tussen hem en milou. Bijna alleen honden-/vakantiefoto’s (en een met witlofbedden).

2 likes

Wow ja wie weet! Dat “alle” chicks dan in zn DM kunnen sliden.
Kan die trouwens beter en vacature voor huishoudster oid plaatsen. Met kost en inwoning…

Met betaling in natura?

Wie weet :see_no_evil: :nauseated_face: