Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Hoe gaan we nu het forum overbelasten elke zondagavond?

4 likes

Enige klein beetje plezier dat me op de been houdt.

1 like

Deze nog maar een keer, tot volgend jaar

19 likes

Het voelt alsof een goede after is afgelopen en ik als een spook de treinreis naar huis moet aan gaan

6 likes

Volgende week Boer zoekt Vrouw Special! :raised_hands:t2:

12 likes

Wel veel horken van boeren hoor dit jaar

1 like

Omg

Voortaan als mn vriendin en ik een kibbelingetje hebben zeg ik tegen haar: ‘altijd als we aan het kibbelen zijn en ik kijk opzij dan zie ik al een glimlach ontstaan
 het voelt gewoon zo goed’ denk niet dat we ooit onze ruzie af zullen kunnen maken

4 likes

Mensen!! Willem, die nog nooit tegen een vrouw gepraat had, kreeg 6!!! brieven en hij heeft gewoon een verleidster aan de haak geslagen!!! En dat terwijl hij zijn moeder mee nam naar de date!!

Ik ben zeer content met deze uitkomst en heb mijn vertrouwen in de liefde weer gevonden

55 likes

Wat een schijt aflevering
 en als kers op de taart nu een zwart gat.

Wat was nou in godsnaam die rel van GJ?!?!

1 like

A.k.a. terugblikken van een chagrijnige Annemiek, GJ in konijnenpak en ongemakkelijke eerste zoenen als iemand gekozen is.

Ik belde mijn moeder ook even om na te bespreken.

Meteen de vraag: “Maar wij heeft GJ nou opgelicht?’

Haha, ik heb haar dat nieuws gespoilerd, met daarbij het gegeven dat het wel Jacqueline moet zijn omdat iemand’s moeder van het forum Jacqueline als makelaar kent; en haar een oplichtster vindt.

Ik zei maar:
Ja misschien was het toch gewoon een roddel.

Hoe zit dit nou?!? :rofl:

3 likes

Ja, dat was ook echt een tegenvaller! Ik ga morgen mijn ~bron~ daar op aanspreken

@Monstertruck heb je geen extra juice?

Het kan, denk ik, Carine niet zijn geweest want GJ en zij zijn eigenlijk niet echt een stel geweest. Het was meteen na de citytrip over.
Dus dan moet het Jacqueline wel zijn.

Volgens mij denkt Nienke dat ze beachy wavy haar heeft en draagt ze het daarom los

dat zie je mij toch niet zeggen? ik benoem alleen wat ik zie. ik zou alleen als ik weet dat ik gefilmd wordt en op nationale televisie kom niet zo erbij gaan zitten haha

Mijn vriend zei vorige week tijdens de citytrips al dat hij dacht dat Geert al een ander had. Zou me ook niks verbazen als hij toen deze nieuwe vrouw al kende. Dan zal hij uit contractuele verplichtingen nog wel even mee zijn gegaan. Lullo.

Het was ook wel duidelijk dat ze allebei HET gesprek eerder uit de weg gingen om het hele weekend niet meteen te verpesten. Angela maakte het wel een beetje mooier door te zeggen dat hij haar net voor was. Ze had nog steeds wel hoop denk ik.

2 likes

Ik vond het lammetje wat de fles kreeg het leukste aan dit hele seizoen

18 likes

omg ik ken haar