Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Zou GJ toch niet zijn opgelicht? Wat verwarrend allemaal.

Ik zit de webserie weer te kijken en wát een type is die Willem he hahahaha wel zo vrolijk!
Heb het idee dat zijn moeder enorm op hem leunt (weet niet of dat echt zo is hoor) maar dat lijkt me behoorlijk zwaar eigenlijk. Leuk om te zien in de uitzending dat het goed lijkt te komen!

2 likes

Voor de liefhebbers: boer Bastiaan en Milou hebben nu een YouTubekanaal met vlogs

7 likes

Oh god, why??

9 likes

Waar??? Ik vind ze niet
Edit OK nevermind zocht niet goed

help mij???

Ik heb het 20 seconde volgehouden

2 likes

Haakte af bij way of life. Brr

1 like

Hahaha 20 seconden. Ik heb ook niet lang verder gekeken. Waarom doen ze die hond niet in een hondengordel? Je ziet wel duidelijk dat ze heel erg verliefd zijn. Toch wel jammer als Milou straks haar carrière gaat opgeven om bij hem te zijn. Snap nog steeds niet zo goed wat ze in hem ziet.

1 like

Ik heb hem wel afgekeken maar vond t totaal niet boeiend. Er gebeurt niks behalve die hond en aan t einde heeft de hond een eend doodgebeten, daarom krijgt ze straf

Vond t wel leuk om te zien dat ze zo verliefd zijn

Goeie moustache wel :sunglasses::laughing:

2 likes

Oh wat verschrikkelijk, hij lijkt nu 10 jaar ouder en ook op een trucker die vette gehaktballen eet bij tankstations. :grimacing:

18 likes

Wow hebben ze altijd alleen maar zulke jonge boeren bij de Belgische versie? Wel leuk!

Ik 23… niet te doen. Waarom ook. Dit was vast haar idee. “Poepie”.

Geert heeft Wendy alweer ingeruild hoor. Hij is nu met Ingrid.

Zij zag hem op tv en heeft hem benaderd. Snap je toch niet?

Oh en hij appt af en toe nog met Vera. :roll_eyes:

8 likes

Het waren lezersvragen blijkbaar. Snap ook niet waarom ze die hebben laten staan?

Wat een man…
Die laatste uitzending is opgenomen tijdens de coronamaatregelen. Dus in 2 maand is het weer goedgekomen met Wendy, toch weer uitgegaan en snel daarna met Ingrid.

8 likes

Ik ben echt benieuwd hoe je zo stug kan zijn en toch zoveel vrouwen kan aantrekken?

13 likes

Misschien denken ze allemaal; stille wateren, diepe gronden. Tot blijkt dat het dus bij stille wateren blijft, made that mistake myself.
Op zich ziet ie er ook niet slecht uit en heeft ie wel iets ondeugends ofzo dat ze misschien aantrekt??

3 likes

Nondepinnekes

13 likes