Ik viel ook ooit voor zo’n Geert. Vond het woest aantrekkelijk, dat ongeïnteresseerde in alles dat niet lichamelijk was. (Even hè, ik weet dat KRO het ook zo geframed kan hebben en dat dit helemaal niet 100% waar hoeft te zijn voor Geert.) Later keek ik terug op die tijd met het gevoel dat ik ergens mijn eigenwaarde had laten wegglijden en was het type persoon nooit meer opnieuw aantrekkelijk voor mij. Maar op dat moment in het leven was het alles wat ik toen dacht te zoeken, zoals misschien elke relatie zijn plaats en tijd heeft.
‘het gaat keigoed. Prima.’
Deze man…
Moest aan dit topic denken haha!
Ik vind dit echt té grappig op de een of andere manier. Zie ook echt voor me dat Yvon leunend tegen die auto sjekkies staat te roken en ieder moment haar telefoon checkt om te kijken of ze al op moet
Omg lijkt ineens jaren ouder ook
Whyyy
Getver, dit is de look van de buurman die onder de buurtkinderen bekend staat als de kinderlokker
It’s a me, Mario!
Ja echt! Wat een hork was dat ook. En die vrouw die mee was was ook zo gretig. Pijnlijk!
Wow daar knapt ie niet echt van op zeg maar
Annemiek doet vandaag (samen met een vriendin) een “tour de boer”. Op haar insta (annemiekkoekoek). Gaat ze bij boeren van dit jaar langs. Ze is eerst al bij Jan geweest en bij Geert Jan. Daar was Geert ook met zijn nieuwe “wauwie”. Dus ze is te zien jongens!! Hoe heette deze ook alweer?
Oh en: Annemiek blèrt echt keihard in de camera. Omg
Geert Jan heeft ook insta trouwens. @ Boergeertjan
Gaat ook lekker met die 1,5 meter aan tafel in die stories, pff. En wat een viswijf zeg. Sorry, heb even niets positiefs hierover te melden
Precies dat haha. Ik dacht exact hetzelfde
Op haar feed staat ook een soort “interview” met Jan. Eerst ff lekker viswijven dat de camera eerst niet aan stond maar nu wel. Blablabla. Heb t filmpje niet eens afgekeken
Hahaha ze loopt echt te schreeuwen ja. En de wauwie vrouw van geert komt wel gezellig over, voor zover je kunt zien
Wie gaat er vanavond ook naar de special kijken?
Hoe kun je dat zien van die afstand?
Ik zag vooral haar blond geverfde haar
Er zijn op het einde nog wat stories dat ze op het weiland staan daar zie je het, echt wel beetje ernstig die zilveren eyeliner