Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Jaap heeft volgens mij echt een grote persoonlijke ontwikkeling doorgemaakt. Hij komt heel anders over!

13 likes

Staat ze daar te schreeuwen achter dat glas.

8 likes

Ah, vind deze aflevering tot nu toe hartverwarmender dan alle afleveringen van afgelopen seizoen samen. :heart_eyes: (is ook niet moeilijk trouwens)

9 likes

Nou! Ik hoop dat boerin Annemiek er over 3 jaar net zo stralend bij zit als Fleur nu.

1 like

Zo lieffff dit. Wat zie je " Mijn liefde".

1 like

Omg dit is echt heel zoet. Afgelopen seizoen is er inderdaad niets bij.

2 likes

Aaawh zo lief Herman en Fleur :smiling_face_with_three_hearts:

Ik vond vorige week heel saai, deze week leuker en ik heb nu al zin in volgende week. Ik vond Willem altijd heel leuk en Aad was ook wel bijzonder.

2 likes

Wat
Een
Man

Edit: bedenk mij opeens dat ik niet zeker weet of ik dit zo mag plaatsen? Help?

18 likes

Jemig. Dit was toch zijn ‘wauwie’ (:nauseated_face:)

4 likes

Is dit die vrouw die er ook bij was toen Annemiek haar “tour-de-boer” deed? Raak in de war van al die namen

Edit: ja dus
Trouwens, haar profiel is openbaar. Dan zou je dit toch prima mogen plaatsen? :stuck_out_tongue:

1 like

Die man is toch werkelijk waar niet te geloven

1 like

Haha ja dit is idd dezelfde vrouw!

Ja geen idee dus precies hoe dat zit hier🤔

Nou geweun de wowfactor

32 likes

Deze reactie haha

31 likes

Ja, die boeren zullen zat aandacht krijgen nu. Ik denk daarom dat ie voor nu de wowfactor even parkeert en plaatsmaakt voor de douwfactor

19 likes

Ik hoop zo dat er bij komend seizoen mensen meedoen zoals Herman en Fleur. Vind dat zoveel leuker om naar te kijken dan naar boer(inn)en die niks willen.

19 likes

Jeetje! Ik kan me niet voorstellen dat je na dit seizoen denkt: Hmmm, die Geert moet ik hebben haha.

1 like

Ik denk dat er toch wel een hoop vrouwen denken dat zij hem wel van zijn stuk kunnen brengen. Zit m in die uitdaging denk ik.

1 like

Aah ik gun iedereen hier een Herman. Mezelf ook :sweat_smile:

4 likes