Aad saté!
Aad lijkt ergens een beetje op Bassie.
2012 was echt een goed seizoen
Ohja deze reactie. Dit was zo awkward.
Haha was dit helemaal alweer vergeten
Kan iemand mij vertellen waarom Aad zoveel kritiek heeft gekregen op dat moment van Ina, ik zie het nu terug en Ina was echt een bitch. Tegen Aad maar ook tegen die andere vrouwen, ze zei gewoon: je maakt een grote fout. En toen ze weg liep zei Aad: ik denk dat we gaan botsen (heel normaal). En zei zij: Pas op met wat je zegt!!! Die arme Aad.
Ik snap ook niet waarom ze zichzelf niet nader verklaard en Aad noch Yvon haar vragen dat te doen? Wat voor grote fout bedoelt ze? Waarom vindt ze het gek dat Aad suggereert dat zij zouden botsen op het moment dat dat ook daadwerkelijk gebeurt?
Ze had het denk ik over de andere vrouwen. Want ze zei ik denk niet dat je een fout maakt door mij weg te sturen, maar…Ik denk dat ze bedoelde door een van de andere vrouwen uit te kiezen.
Poe, ik moet even graven in mijn geheugen maar ik heb dat seizoen destijds live gezien.
Wat ik me herinner is dat Jeannet (die donkerharige die een beetje kijkt alsof ze alles raar vindt) en Aad elkaar al kenden van veel vroeger.
Ina (die weg moest) zag haar daarom als een te grote concurrente, en tijdens de logeerweek voelde Ina aan dat Aad naar Jeannet trok. Toen is Ina territoriaal gedrag gaan vertonen en dat botste. Toen zij het over een fout maken had, bedoelde ze dat ze voorzag dat Aad voor Jeannet ging kiezen, en dat dat niet zou gaan werken.
Uiteindelijk had ze gelijk, maar de manier waarop zij omging met iedereen was niet zo vriendelijk.
Ah het seizoen van 2012 is zoals BZV hoort te zijn <3
Ik vond het net wel heel lief en sterk hoe Aad vertelde hoe hij de ziekte van zijn vrouw had ervaren.
Nou 2012 was ook van Henrieke en Bert en de theekopjes…
Ben benieuwd hoe het met Henrieke is tegenwoordig.
Blij trouwens voor Aad, dat hij alsnog de ware heeft gevonden.
Wat een scheetje die Willem 
Wat een leuk mens is Willem, ik wil net als hem in het leven staan
Als iedereen in de wereld toch was zoals Willem
Wat hadden we dan een heerlijke planeet haha. Zo’n mooi mens
Ik heb Aad alleen maar in mijn hoofd als rare vent. Nu zit ik net de aflevering te kijken en begint het toch zo veelbelovend he! Lijkt nog helemaal geen gekke man. Ben al die gezellige beelden en woorden van het begin dus blijkbaar vergeten.
Ik ben ook vergeten hoe het dan zo raar ging lopen en waarom ik die mening over die man had. Helemaal benieuwd hoe dit gaat aflopen :’)
Oja hij had altijd van die rare one liners en zelfgemaakte gezegdes. Met zo’n uiterst “hoor wat ik zeg” hoofd.
Oh wat leuk! Vond hen beiden heel sympathiek 
Oooh ja dat vond ik ook ZO een lieve man
Echt zo’n vader die je voor je ziet uit de boekjes en films of zo
Dit is echt mijn lievelings bzv-koppel!