Ik kan bij Herman altijd niks anders denken dan: ‘Ik hoop dat ze een fluitinstrument speelt’
Het zijn 4 afleveringen in totaal!
Ik vind 2 boeren per aflevering wel heel weinig, jammer. Of ja nu 3 dan, maar Steffi telde niet echt.
Misschien pas na het huwelijk?
Mijn verwachtingen waren zo hoog 2 boeren per aflevering.
God wat was dit godallemachtig saai
Ik geloof dat ook niet alle oude boeren nog mee willen werken hier aan of nog iets met bzv te maken willen hebben.
Dat geloof ik best en de coronatijd zal er ook voor gezorgd hebben dat minder boeren hiervoor openstaan, maar er zijn vast meer dan 8 boeren die dat wel willen.
Ok het was inderdaad een beetje traag en teveel van te weinig boeren, maar ik vond deze aflevering in zijn geheel leuker dan het hele afgelopen seizoen.
Oh leuk, boer Herman! Ik vond hem zo schattig! Ik en mijn vriend vonden die Anne, die het toen net niet was geworden, altijd zoveel lijken op Herman Brusselmans haha.
Dat stukje van een gekwelde Marnix met de klassieke muziek op de achtergrond blijft wel echt een favoriet moment
Lotte loves beauty x Hermam Brusselmans
Ik hoor de laatste tijd vaker dit nummer op een foute radiozender die ik voor persoonlijk vermaak luister. Ik kan niet anders dan me inbeelden dat dit door Geert-Jan gezongen wordt! Echt jullie moeten de stem in dit liedje echt even horen!
Ik heb Ik Ga Weg Leen door Dingetje ontdekt met Shazam. https://www.shazam.com/track/343572743/ik-ga-weg-leen
Ik vind dat het dan vooral komt door het accent. Verder vind ik de stem niet echt hetzelfde haha
In mijn hoofd is dit gewoon serieus Geert-Jan hahaha. Ik geniet er dan ook extra van dat die zanger helemaal uit zijn plaat gaat, ik zie gewoon echt GJ in een verkleedkistoutfit losgaan
Je bedoelt Henk op Fiona toch? Haha, ik moest keihard lachen toen ik het zag. Zo een lief intiem gesprek over een toekomst samen voor je zien en ondertussen timmert Henk op haar hoofd, zij geeft geen krimp
Zit iedereen weer klaar??
Omg 2013 en 201 alweer Hoe kan de tijd zo snel gaan.
achhh Herman en Fleur, zo leuk!
Echt hoor, die afleveringen over Herman voelen als de dag van gisteren
Oh ja die zin die hij amper uit kon spreken.