Nou geweun de wowfactor
Ja, die boeren zullen zat aandacht krijgen nu. Ik denk daarom dat ie voor nu de wowfactor even parkeert en plaatsmaakt voor de douwfactor
Ik hoop zo dat er bij komend seizoen mensen meedoen zoals Herman en Fleur. Vind dat zoveel leuker om naar te kijken dan naar boer(inn)en die niks willen.
Jeetje! Ik kan me niet voorstellen dat je na dit seizoen denkt: Hmmm, die Geert moet ik hebben haha.
Ik denk dat er toch wel een hoop vrouwen denken dat zij hem wel van zijn stuk kunnen brengen. Zit m in die uitdaging denk ik.
Aah ik gun iedereen hier een Herman. Mezelf ook
Aad saté!
Aad lijkt ergens een beetje op Bassie.
2012 was echt een goed seizoen
Ohja deze reactie. Dit was zo awkward.
Haha was dit helemaal alweer vergeten
Kan iemand mij vertellen waarom Aad zoveel kritiek heeft gekregen op dat moment van Ina, ik zie het nu terug en Ina was echt een bitch. Tegen Aad maar ook tegen die andere vrouwen, ze zei gewoon: je maakt een grote fout. En toen ze weg liep zei Aad: ik denk dat we gaan botsen (heel normaal). En zei zij: Pas op met wat je zegt!!! Die arme Aad.
Ik snap ook niet waarom ze zichzelf niet nader verklaard en Aad noch Yvon haar vragen dat te doen? Wat voor grote fout bedoelt ze? Waarom vindt ze het gek dat Aad suggereert dat zij zouden botsen op het moment dat dat ook daadwerkelijk gebeurt?
Ze had het denk ik over de andere vrouwen. Want ze zei ik denk niet dat je een fout maakt door mij weg te sturen, maarâŠIk denk dat ze bedoelde door een van de andere vrouwen uit te kiezen.
Poe, ik moet even graven in mijn geheugen maar ik heb dat seizoen destijds live gezien.
Wat ik me herinner is dat Jeannet (die donkerharige die een beetje kijkt alsof ze alles raar vindt) en Aad elkaar al kenden van veel vroeger.
Ina (die weg moest) zag haar daarom als een te grote concurrente, en tijdens de logeerweek voelde Ina aan dat Aad naar Jeannet trok. Toen is Ina territoriaal gedrag gaan vertonen en dat botste. Toen zij het over een fout maken had, bedoelde ze dat ze voorzag dat Aad voor Jeannet ging kiezen, en dat dat niet zou gaan werken.
Uiteindelijk had ze gelijk, maar de manier waarop zij omging met iedereen was niet zo vriendelijk.
Ah het seizoen van 2012 is zoals BZV hoort te zijn <3
Ik vond het net wel heel lief en sterk hoe Aad vertelde hoe hij de ziekte van zijn vrouw had ervaren.
Nou 2012 was ook van Henrieke en Bert en de theekopjesâŠ
Ben benieuwd hoe het met Henrieke is tegenwoordig.
Blij trouwens voor Aad, dat hij alsnog de ware heeft gevonden.
Wat een scheetje die Willem