Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Wat een leuk mens is Willem, ik wil net als hem in het leven staan

1 like

Als iedereen in de wereld toch was zoals Willem :smiling_face_with_three_hearts: Wat hadden we dan een heerlijke planeet haha. Zo’n mooi mens

2 likes

Ik heb Aad alleen maar in mijn hoofd als rare vent. Nu zit ik net de aflevering te kijken en begint het toch zo veelbelovend he! Lijkt nog helemaal geen gekke man. Ben al die gezellige beelden en woorden van het begin dus blijkbaar vergeten.
Ik ben ook vergeten hoe het dan zo raar ging lopen en waarom ik die mening over die man had. Helemaal benieuwd hoe dit gaat aflopen :’)

Oja hij had altijd van die rare one liners en zelfgemaakte gezegdes. Met zo’n uiterst “hoor wat ik zeg” hoofd.

Oh wat leuk! Vond hen beiden heel sympathiek :slightly_smiling_face:

1 like

Oooh ja dat vond ik ook ZO een lieve man :heart: Echt zo’n vader die je voor je ziet uit de boekjes en films of zo

3 likes

Dit is echt mijn lievelings bzv-koppel!

4 likes

Ik kom net dit tegen op Facebook:

Echt wat iiiiis dit voor seizoen haha :joy:

4 likes

Ik vind het echt stom dat boeren nu gaan vloggen en openbare instagrams hebben enzo. Ik houd van de boeren die lekker niks met BN-er zijn te maken willen hebben.

17 likes

Kijken we nog? Mem :sob::sob:

2 likes

Dit seizoen heb ik nooit gezien, dus alles is nieuw voor mij. :stuck_out_tongue: Ik ben heel benieuwd hoe ze nu uiteindelijk bij elkaar zijn gekomen als ze op een andere boer heeft geschreven.

Jaaa ik ook! Heb dit seizoen ook niet gezien.

Ik moet de hele tijd denken aan de kat van Jip of Janneke, die heet ook Siepie.

3 likes

Dit was wel echt een iconisch moment met jan en siepie

3 likes

Ja ik weet het ook nog precies joh!

Wat is Jan een lieverd

4 likes

Zit hier te janken haha

1 like

Hahaha ik ook. :joy:

Ik zag vandaag Ronald en evelien bij de ikea! Had echt even een fangurl bzv momentje

1 like

Ik zat ook te janken! Ook met Theo. Ik hoop dat er stiekem nog vrouwen hem op gaan zoeken nav deze aflevering.

4 likes