Ja ik ben me ervan bewust dat het slechts berichten van een persoon zijn. Dus ik wil ook echt niet zeggen dat het allemaal waar is.
Maar ik ieder geval komt hij ook door zijn website over als een bepaald type man, die mij niet heel leuk lijkt, maar ik hoef natuurlijk ook geen relatie met hem.
https://www.flaironline.nl/thuis/bzv-annemiek-nieuwe-vriend-charlie-chronisch-ziek-lyme-blog/ Dit zag ik voorbij komen
“We hebben ook onze eigen werk en onze eigen levens. Als Annemiek het druk heeft doe ik mijn eigen werk vanaf mijn laptop. Als we beide niet aan het werk zijn praten we over vanalles en nog wat, hebben we het gezellig, koken we samen, schaken we, gaan we erop uit of zijn we gezellig onder familie en vrienden.“
Dit klinkt alsof ze al 7 jaar samen zijn i.p.v. 7 weken
Het lijkt wel alsof hij ‘Lyme is’. Een soort Bekende Lymer binnen De Lyme- community…
Ik vind dat altijd een beetje ongezond als je je ‘zijn’ in één adem benoemd met je ziekte(s). Ook al besef ik mij terdege hoeveel invloed een chronische ziekte op je dagelijks en verdere leven heeft.
Nouja, fijn voor Annemiek dat ze nu wel iemand heeft gevonden. Ik wens ze veel geluk en hoop dat het niet waar is wat er over hem wordt gezegd.
Froukje van boer Jan gaat nu met de broer van Yvon Jaspers!
Ja al na de uitzending poste ze heel veel vriendinnenfoto’s op instagram! Denk dat het voor hun ook een rare tijd was tijdens de opnames en dat elise inderdaad wat jaloers was.
Een vriendin van me zegt dat nu ook inderdaad. Heb dat helemaal gemist🙈.
Haha dat was wel spectaculairder geweest!
Volgens mij wist hij dat al best tijdens hun ontmoeting, maar zei hij dat hij er ‘eventueel open voor stond’ om de vrouwen toen niet al af te stoten. Heel jammer voor hun (beiden) wel!
Zo jammer
Sneu ook voor de kinderen dat zij nu ook weer moeten wennen aan een nieuwe situatie
Huh was hij dan niet degene die vertelde ‘dat hij er een knoopje in had laten leggen’?
Jawel, maar ik geloof dat hij er voor open stond om een hersteloperatie te doen.
O ja… maar ik snap wel dat je daar meer over na moet denken ofzo? Ik weet niet. Dat lijkt me een heftige keuze omdat je denk ik ook bewust hebt gekozen voor de eerste ingreep. Ik vond het toen al ingewikkeld voor die vrouwen om daarvoor te kiezen. Ik zou dat denk ik alleen doen als ik echt overtuigd geen kinderwens heb.
(Maar goed, nooit in die situatie gezeten…)
Ja zo denk ik er ook over.
Het zou voor mij een dealbreaker zijn, want een hersteloperatie mislukt ook weleens.
Maar voor hem is het ook heftig. Als je er al 4 hebt, heel bewust het hoofdstuk hebt gesloten en dan een nieuwe start maakt met een nieuwe vrouw… Pittig hoor.
Misschien toch ook dat pilletje of dat snuiffie
Never forget de YouTube remix
Oeh leuk! Goed dat je t zegt!
Er is ook een topic voor de Vlaamse serie trouwens