@Tamara deze?
Waarom wilde je dit weten? 
We hadden op werk een klant die veel op Boer Herman zelf leek en vervolgens zei ik tegen mān collega āja die Anne had ook een lookalikeā en vervolgens vroeg zij wie dat dan was en toen kon ik er niet meer op komen 
maar nu kan ik gelukkig met een gerust hart gaan slapen straks
Haha grappig dat je dit hebt onthouden
Is echt zo toch?
Hahaha ja ik kan het niet meer ontzien, zie direct hem als ik haar zie
Steffi en Roel zijn ouders geworden! 2e naam is Yvon, ben heeeel benieuwd of dat echt naar Yvon Jaspers of gewoon puur toeval haha
Ja is naar Yvon Jaspers
Volgens mij echt naar Yvon Jaspers. Dat las ik althans op nu.nl.
Ahhh wat schattig dat ze dat gedaan hebben
Oh wat lief dit. Steffie en Roel met hun dochter 
https://www.instagram.com/p/CLRUid6BIn3/?igshid=yym2zqodj7zc
Zijn zij getrouwd? Gezien ze beide de achternaam āVerhagenā dragen, of zal dat toeval zijn? Heb helemaal niet meegekregen dat ze getrouwd zijn namelijk 
Toeval!
Ja ze hebben toevallig beide dezelfde achternaam haha! Ook wel bijzonder vind ik. Maar misschien komt die naam in die omgeving vaker voor? Dat kan natuurlijk ook 
Verhagen hoor je in Noord-Brabant heel veel inderdaad!
Helaas geen nieuw seizoen bzv dit jaar 

#mood
Hebben jullie ook onze boerderij gezien van afgelopen donderdag? Yvon en Bertie gaan dan met verschillende boeren naar het buitenland om te zien hoe (Nederlandse) boeren daar boeren. En of ze misschien gaan emigreren. Jan en Rianne zaten in de aflevering en deze week Steffi en Roel!
Keuze Jan en Rianne
Nu lees ik net dat Jan en Rianne besloten hebben om te gaan emigreren naar Denemarken! Ben heel benieuwd hoe dat gaat!
https://kro-ncrv.nl/onze-boerderij-in-europa-inspireert-boer-jan-en-rianne-tot-emigreren
Ik heb de eerste aflevering ook gezien, vond het heel leuk! Ben benieuwd naar alle andere afleveringen.
En wat een leuk nieuws zeg, thanks voor het delen! Had al wel het idee dat het iets voor ze zou kunnen zijn (denk dan wel dat ze naar een gebied zullen gaan waar ook toerisme is zodat zij nog wel iets daarin kan doen? Leek wel alsof ze dat juist leuk vond). Maar er komt dus schijnbaar een nieuw seizoen waarin we dit gaan zien? Ben heel erg benieuwd. Leuk dat bzv ze zoveel volgen.
Even in een spoiler voor degenen die de aflevering nog willen kijken
Ik had het juist in eerste instantie niet verwacht! Vooral vanwege de schapenboer in Denemarken die eigenlijk net zo gebonden zat aan regels als hier in Nederland. Maar Jan wil vooral echt boer zijn, zorgen voor de dieren en niet al die āklusjesā er omheen. Dat zou hier in Nederland niet snel veranderen denk ik. Daarom gaan ze nu ook over op melkvee denk ik. Hoop voor Rianne idd wel dat er voor haar ook iets bij zit wat ze leuk vind, want ze gaf wel aan dat zij fulltime boerin zijn niet echt leuk zou vinden. Dus verwacht wel dat er iets van toerisme of een winkeltje bij gaat komen ja. Ben heel benieuwd naar hun vervolg. Leuk dat ze gevolgd gaan worden! Ben helemaal exited haha
@moderators zou dit topic misschien ook gecombineerd kunnen? Dus Bzv/Onze boerderij? Net zoals the bachelor/prince charming? Nieuw topic openen lijkt me niet helemaal nodig