Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Same, ben maar mijn tanden gaan poetsen :joy:

Ze hebben elkaars handen vast daar aan tafel…:nauseated_face:

2 likes

Annemiek heeft een vriend jongens!! Wel een leuk verhaal en ze zijn wel cute samen :blush:

10 likes

Ah wat leuk! Maar vind haar zelfs blij nog irritant. Ze zal wel mijn bec geworden zijn…

4 likes

Klinkt misschien een beetje stom, maar weten we zeker dan het een man is? Ik dacht eigenlijk nav het filmpje dat het een vrouw was, maar nu twijfel ik.

Ah man dus, sorry!

Blijkbaar in deze podcast meer informatie / het hele verhaal: https://www.radioviainternet.nl/podcasts/de-hinniken-podcast

Haha ik ‘ken’ hem ook, ging helemaal stuk😂

2 likes

Zij is echt zo mooi op foto’s! Ietsje minder op bewegend beeld dan weer haha. Leuk voor haar dat ze gelukkig is in de liefde.

1 like

Ik zit trouwens even door zn insta te scrollen maar het viel me pas later op dat hij echt met dan 50k volgers heeft, wow! Is hij ergens bekend van?

1 like

Hij doet me denken aan Hans Kazen

38 likes

Ja viel mij ook al op! Zoals ik kon zien doet hij iets met graphic design oid? Dus misschien daarvan dan?

Ja dat gevoel kreeg ik ook, gezien de likes per foto…

Wanneer je Annemieks nieuwe vlam op insta wil zien en bij haar volgend kijkt en nu ziet dat Annemiek hartstikke rechts is, Thierry Baudet volgt en allemaal ‘stop links Nederland’ accounts :unamused:

12 likes

Vond haar al niet zo leuk maar dit maakt het er ook niet beter op :grimacing:

3 likes

Hè, serieus drie mensen hier die hem kennen?

In een interview met Story zegt ze:

Lange afstandsrelatie
De nieuwe man in haar leven komt uit Soest, terwijl Annemiek nog steeds in Drenthe woont. Dat betekent dat de twee met een lange afstandsrelatie te maken krijgen, iets waar Annemiek niet zo fan van was. ‘Ik vind het niet zo erg. Mensen dachten dat ik dat erg vond,’ vertelt Annemiek waarmee ze doelt op haar contact met ‘Boer zoekt Vrouw’-deelnemer Erik. ‘Maar bij Erik had ik geen verliefdheidsgevoel. Na een week had ik nog steeds geen kriebels, dus waarom zou ik dan nog gaan onderzoeken of er meer in zit.’

Het is natuurlijk wel Story dus ik weet niet of dit uit z’n verband getrokken is, maar anders lekkere bash naar Erik? Die afstand was dus geen issue maar gewoon een laffe smoes? :thinking:

Was het bij Erik niet zo dat hij een bedrijf had en dat hij daardoor niet naar haar kon verhuizen. Ik vind het stom om iemand op zijn uiterlijk te beoordelen maar hij lijkt ontzettend op de zanger van Nothing but Thieves

Ja, maar die vlieger gaat hier volgens mij niet op hoor. Echt alles aan dat gesprek tussen Erik en Annemiek voelde aan als een smoes om van hem af te komen zonder hem te kwetsen.

1 like

Ik lees om Viva dat er een flink staartje zit aan deze man. Hij is blijkbaar een bekende in de lyme communitie (blijkbaar is dat een ding), heeft bijv ook een eigen website over zijn strijd tegen de ziekte van lyme. Maar het schijnt dat hij binnen de community wordt gezien als een grote player. Er zijn ook roddels dat hij volgers heeft gekocht op instagram. Weet niet of ik de link naar zijn persoonlijke website hier mag plaatsen, al staat het wel gwn openbaar. Maar op basis wat ik van hem lees en de indruk die hij op me maakt met zijn website, het lijkt mij helemaal geen leuke vent.

2 likes