Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Huh ik snap echt niets aan dit bericht. Er is zoiets als een Lyme community? En volgers kopen maakt hem een grote player?

2 likes

Ik had het inderdaad enorm vreemd verwoord, nu beter? Ik wist zelf ook niet dat er iets bestond als zijnde een Lyme community. Maar ik bedoelde dus eigenlijk te zeggen dat volgens mij Annemieke niet de hoofdprijs aan de haak heeft geslagen.

1 like

Omg hij kwam me al vaag bekend voor, en ik realiseer me nu dat hij kort een relatie heeft gehad met iemand die ik ken. Die kenden elkaar inderdaad ook via die lyme community hahahah

3 likes

Wel bizar dat zoveel mensen hier hem kennen :sweat_smile:

10 likes

Ik vind ‘m eruit zien als een volkszanger

11 likes

Ja ik ook. Met een te kleine zonnebril voor z’n hoofd (heb even op z’n IG zitten spieken). Geen gezicht.

1 like

Ben heel benieuwd waar de rest hem dan van kent! Ook van de Lyme Community? :sweat_smile:

Hij oogt op zijn insta wel een stuk jonger dan in het filmpje!

Ja ik ben me ervan bewust dat het slechts berichten van een persoon zijn. Dus ik wil ook echt niet zeggen dat het allemaal waar is.
Maar ik ieder geval komt hij ook door zijn website over als een bepaald type man, die mij niet heel leuk lijkt, maar ik hoef natuurlijk ook geen relatie met hem.

https://www.flaironline.nl/thuis/bzv-annemiek-nieuwe-vriend-charlie-chronisch-ziek-lyme-blog/ Dit zag ik voorbij komen

“We hebben ook onze eigen werk en onze eigen levens. Als Annemiek het druk heeft doe ik mijn eigen werk vanaf mijn laptop. Als we beide niet aan het werk zijn praten we over vanalles en nog wat, hebben we het gezellig, koken we samen, schaken we, gaan we erop uit of zijn we gezellig onder familie en vrienden.“

Dit klinkt alsof ze al 7 jaar samen zijn i.p.v. 7 weken

13 likes

Het lijkt wel alsof hij ‘Lyme is’. Een soort Bekende Lymer binnen De Lyme- community


Ik vind dat altijd een beetje ongezond als je je ‘zijn’ in Ă©Ă©n adem benoemd met je ziekte(s). Ook al besef ik mij terdege hoeveel invloed een chronische ziekte op je dagelijks en verdere leven heeft.

Nouja, fijn voor Annemiek dat ze nu wel iemand heeft gevonden. Ik wens ze veel geluk en hoop dat het niet waar is wat er over hem wordt gezegd.


Froukje van boer Jan gaat nu met de broer van Yvon Jaspers!
15 likes

Huh? Dit zag ik niet aankomen? Ik had altijd het gevoel dat ze elkaar niet mochten.

Ja al na de uitzending poste ze heel veel vriendinnenfoto’s op instagram! Denk dat het voor hun ook een rare tijd was tijdens de opnames en dat elise inderdaad wat jaloers was.

Een vriendin van me zegt dat nu ook inderdaad. Heb dat helemaal gemist🙈.

Haha dat was wel spectaculairder geweest!

1 like

https://www.ad.nl/show/boer-jan-en-nienke-uit-elkaar-na-verschil-in-kinderwens-ik-ben-terughoudender~a6cd954f/

1 like

:cry:

Volgens mij wist hij dat al best tijdens hun ontmoeting, maar zei hij dat hij er ‘eventueel open voor stond’ om de vrouwen toen niet al af te stoten. Heel jammer voor hun (beiden) wel!

5 likes